  • 1. Data: 2009-08-28 15:16:50
    Temat: Polisa Antidotum PRO Lukas
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Czy ktoś z Was likwidował tę polisę po roku przez internet? W serwisie
    są dwa przyciski "Zrezygnuj" i "Zrezygnuj z ubezpieczenia" - na tym po
    najechaniu jest "Zgłoś odstąpienie od ubezpieczenia". Jaka jest
    różnica między rezygnacją, a rezygnacją w tym wypadku?

    Ponieważ z lenistwa nie chce mi się iść do placówki ostatniego dnia i
    zgodnie z umową zgłaszać tam na miejscu rezygnacji, więc mam
    koncepcję, że poczekam, aż się odnowi wraz z tą niby premią za dożycie
    i dzień później zrezygnuję przez e-Lukasa.

    Ktoś już przechodził przez to i może się podzielić co i jak, żeby
    przypadkiem nie wpadli na pomysł, że premia się nie należy ?!