  • 1. Data: 2010-03-17 22:20:59
    Temat: Polisy na kartach mogą być bezużyteczne
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    http://biznes.onet.pl/polisy-na-kartach-moga-byc-bez
    uzyteczne,18629,3193233,1,analizy-detal

    Jeśli wybieramy się za granicę z kartą kredytową w portfelu, to warto
    sprawdzić jak w przypadku naszego plastiku działa ubezpieczenie kosztów
    leczenia. Z ubezpieczeniami często jest tak, że jesteśmy przekonani, że
    polisa chroni nas w danej sytuacji, a dopiero dochodząc odszkodowania
    dowiadujemy się, iż nic nam się nie należy. Lepiej więc sprawdzić jakie
    warunki są potrzebne do aktywowania polisy, by nie okazała się ona tyko
    zbędnym dodatkiem do karty kredytowej, za który co miesiąc płacimy.

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-03-17 22:22:32
    Temat: Re: Polisy na kartach mogą być bezużyteczne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
> [...]
    > warunki są potrzebne do aktywowania polisy, by nie okazała się ona tyko
    > zbędnym dodatkiem do karty kredytowej, za który co miesiąc płacimy.

    No to chyba nic nowego.

  • 3. Data: 2010-03-18 06:36:01
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    http://biznes.onet.pl/polisy-na-kartach-moga-byc-bez
    uzyteczne,18629,3193233,1,analizy-detal

    -- animka

    I wszystko jasne

  • 4. Data: 2010-03-18 08:01:58
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Włodziu" news:1268894048.705284@d1.icnet

    ?

  • 5. Data: 2010-03-18 08:09:58
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Valdi pisze:
    > "Włodziu" news:1268894048.705284@d1.icnet
    >
    > http://biznes.onet.pl/polisy-na-kartach-moga-byc-bez
    uzyteczne,18629,3193233,1,analizy-detal

    > ?

    hint:

    http://groups.google.pl/groups/search?scoring=d&filt
    er=0&enc_author=pW0ZMBUAAAD_kHve_riXw4KUKuFRe-v86tEd
    aAnzXgSQFq-Fd7aCcA

    W skrócie: groups.google.pl - search "Animka" - pokaż profil

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek.

  • 6. Data: 2010-03-18 11:40:02
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości
    > "Włodziu" news:1268894048.705284@d1.icnet
    >

    > http://biznes.onet.pl/polisy-na-kartach-moga-byc-bez
    uzyteczne,18629,3193233,1,analizy-detal

    > ?
    Przejrzyj archiwum grupy ( nie tylko tej) i poczytaj sobie tematy tej pani
    (zresztą nie znam płci), to zrozumiesz.

  • 7. Data: 2010-03-18 18:31:29
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-03-18 12:40, Włodziu pisze:
    > Użytkownik "Valdi"<V...@v...pl> napisał w wiadomości

    uzyteczne,18629,3193233,1,analizy-detal

    > Przejrzyj archiwum grupy ( nie tylko tej) i poczytaj sobie tematy tej pani
    > (zresztą nie znam płci), to zrozumiesz.

    Ta twoja praca w Infocentrum to polega na szpiegowaniu i bieganiu po
    internecie za ludźmi?
    person: Stanislaw Bittner
    address: Infocentrum Sp. z o.o.
    address: ul. 28 Czerwca 1956r. nr 211
    address: 60-965 Poznan
    address: POLAND
    phone: +48 61 8311394
    fax-no: +48 61 8311394
    nic-hdl: SB1560-RIPE
    mnt-by: TPNET
    source: RIPE # Filtered
    person: Ryszard Wos
    address: IST Wielkopolska
    address: pl. Wolnasci 6
    address: 61-738 Poznan
    address: POLAND
    phone: +48 61 552178
    fax-no: +48 61 552178
    e-mail: r...@w...ternet.pl
    nic-hdl: RW195-RIPE
    mnt-by: TPNET
    source: RIPE # Filtered

    Widzę, że chcesz być zasłużony dla internetu i nadrabiasz pisaniem, bo
    niedawno zmienileś nicka? Boisz się czegoś, masz coś na sumieniu maglarzu.

    --
    animka

  • 8. Data: 2010-03-18 18:53:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > Widzę, że chcesz być zasłużony dla internetu i nadrabiasz pisaniem, bo
    > niedawno zmienileś nicka? Boisz się czegoś, masz coś na sumieniu maglarzu.

    czy ty sie jakos leczysz?

  • 9. Data: 2010-03-18 21:39:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > czy ty sie jakos leczysz?

    Nie zebym chcial koniecznie nawiazywac do tej osoby, ale na pewne, ze
    tak powiem, wskazniki, chyba nie ma znanego lekarstwa :-(
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2010-03-18 22:54:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Nie zebym chcial koniecznie nawiazywac do tej osoby, ale na pewne, ze
    > tak powiem, wskazniki, chyba nie ma znanego lekarstwa :-(

    To o mnie mowa? Jeśli o mnie to nie rozumiem dlaczego się mnie
    czepiacie. Podałam kawałek tekstu i linka do źródla. To nie ja wydałam
    opinię o polisach. Widocznie tak jest jak tam było napisane, a Wy może
    sprzedajecie polisy i teraz boicie się, że stracicie trochę kasy jak
    ludzie nie będą chcieli wykupywać w Bankach tych polis, bo one są
    nieprzydatne.
    EOT

    --
    animka