  • 1. Data: 2008-12-17 08:43:36
    Temat: Polska Poczta to jednak "pasożyt"!
    Od: "czp" <c...@g...pl>

    Witaj!
    Ostatnio 2-krotnie wysyłałem większą ilość korespondencji. Ucieszył mnie
    fakt, że na mojej poczcie w końcu wprowadzili możliwość płatności kartą
    kredytową. Ale moja radość był krótka, okazało się że PP traktuje zapłatę za
    swoje usługi (zakup znaczków, kopert, kartek, wysyłkę paczek itd.) jak
    wypłatę gotówki. Nie jak transakcje bezgotówkowe. Innymi słowy naliczana
    jest słona prowizja jak przy wypłacie z obcego bankomatu. Wszystko wygląda
    jak w normalnym sklepie, POS, wprodzasz PIN (lub składasz podpis), na
    drzwiach placówki znajdziesz naklejki, że możesz korzystać tu z
    dobrodziejstw kart Visa i MC. Tyle tylko że dopier....ją prowizję, i nie
    jest to tranzakcje bezgotówkowa. Co gorsz nikt z pracowników nie poinformuje
    klienta, że korzystanie z karty kredytowej na Poczcie to jak wypłata z
    bankomatu i to obcego.

    pozdrawiam wszystkich
    czp

  • 2. Data: 2008-12-17 08:48:41
    Temat: Re: Polska Poczta to jednak "pasożyt"!
    Od: "czp" <c...@g...pl>

    transakcja, a nie tranzakcja ... soory za pomyłkę.

    czp

  • 3. Data: 2008-12-17 08:49:44
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

> [...]
    > jest to tranzakcje bezgotówkowa. Co gorsz nikt z pracowników nie
    > poinformuje klienta, że korzystanie z karty kredytowej na Poczcie to jak

    A na kwicie z terminala jest napisane SPRZEDAZ czy WYPŁATA?

  • 4. Data: 2008-12-17 08:51:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "b.s." <o...@p...fm.pl> writes:

    [...]

    > A na kwicie z terminala jest napisane SPRZEDAZ czy WYPŁATA?
    Pewnie WYPŁATA, ale ... jeśli karta jest potwierdzana pinem to kwit
    drukuje się _po_ wprowadzeniu PINu wcześniej (IMO) nie masz szansy się
    tego dowiedzieć.

    KJ

  • 5. Data: 2008-12-17 08:51:53
    Od: rwbat <r...@w...pl>

    On 17 Gru, 09:43, "czp" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    > jest słona prowizja jak przy wypłacie z obcego bankomatu. Wszystko wygląda
    > jak w normalnym sklepie, POS, wprodzasz PIN (lub składasz podpis), na

    A jak skladasz podpis to nie widzisz, ze potwierdzasz wieksza kwote
    niz za same znaczki?

    Roman

  • 6. Data: 2008-12-17 08:56:16
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    rwbat pisze:

    > A jak skladasz podpis to nie widzisz, ze potwierdzasz wieksza kwote
    > niz za same znaczki?

    Nie widzi, bo nie potwierdzał większej.

  • 7. Data: 2008-12-17 08:56:22
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    czp pisze:
> [...]
    > swoje usługi (zakup znaczków, kopert, kartek, wysyłkę paczek itd.) jak

    Myślałem, że już wszyscy o tym wiedzą :-)

  • 8. Data: 2008-12-17 08:58:03
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    czp pisze:
> [...]
    > klienta, że korzystanie z karty kredytowej na Poczcie to jak wypłata z

    Pretensje miej do panienki z okienka:
    http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=F
    inanse&F=WyplataGotowki

    BTW opłata nie jest jak za wypłatę z obcego bankomatu, a za wypłatę
    gotówki przy użyciu karty w POS, tylko w niektórych bankach są to opłaty
    tożsame.

  • 9. Data: 2008-12-17 09:16:21
    Od: "czp" <c...@g...pl>

    Jak by na to nie spojrzeć, co chce podkreślić nie wypłacałem kasy na
    poczcie, a płaciłem KK za pewną usługę (znaczki itd.).

  • 10. Data: 2008-12-17 09:20:08
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    czp pisze:
    > Jak by na to nie spojrzeć, co chce podkreślić nie wypłacałem kasy na
    > poczcie, a płaciłem KK za pewną usługę (znaczki itd.).

    Wypłacałeś gotówkę i nią zapłaciłeś. Byłbyś bardziej zadowolony, gdyby
    pani położyła ci te pieniądze na okienko i ty dałbyś je z powrotem?