eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPomyłka Eurobanku - Wypłata za złotówkę
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2004-01-08 09:05:45
    Temat: Pomyłka Eurobanku - Wypłata za złotówkę
    Od: "EmBa" <e...@u...op.pl>

    Dziennik Polski 08-01-2004:

    Posiadacze kont osobistych w Eurobanku - zgodnie z obowiązującą tabelą opłat
    i prowizji - powinni za darmo sprawdzać saldo swojego rachunku w bankomatach
    tego banku, pod warunkiem że jednocześnie wypłacają gotówkę. Tymczasem
    okazuje się, że płacą za tę operację 1 zł - gdyż urządzenia nie przewidują w
    ogóle takiej funkcji, jak wypłata gotówki połączona ze sprawdzeniem salda.

    - W połowie ubiegłego roku założyłem rachunek osobisty w krakowskim oddziale
    Eurobanku - mówi Tomasz W., jeden z naszych Czytelników. - Kierując się
    informacją zawartą w tabeli opłat, że sprawdzenie stanu konta w bankomacie
    jest bezpłatne w połączeniu z wypłatą gotówki (czyli bez wyjmowania karty
    bankomatowej z urządzenia pomiędzy obiema operacjami), korzystałem zawsze z
    tej drugiej możliwości. Jednak po otrzymaniu comiesięcznego wyciągu z konta
    zorientowałem się, że mimo to bank pobrał złotówkę za każdą transakcję -
    dodaje.

    Tomasz W. złożył reklamację, oświadczając, że nigdy nie sprawdzał salda bez
    wypłaty gotówki. Po miesiącu bank poinformował go, że pismo zostało
    rozpatrzone negatywnie, gdyż "bankomaty Eurobanku nie przewidują funkcji
    sprawdzenia salda z wypłatą gotówki bez pobrania opłaty". W opinii naszego
    Czytelnika, bank nie przestrzega tabeli opłat i prowizji, którą sam
    ustanowił.

    - Rzeczywiście, okazuje się, że wina była po naszej stronie. W wykazie opłat
    znalazła się błędna informacja, zostanie jednak niezwłocznie stamtąd
    usunięta - powiedziała "Dziennikowi" Alina Stahl, rzecznik prasowy
    Eurobanku. Alina Stahl zapewniła również, że reklamacja Czytelnika - jako w
    pełni uzasadniona - będzie rozpatrzona ponownie, tym razem jednak
    pozytywnie.

    (B.CH.)



  • 2. Data: 2004-01-08 10:39:43
    Temat: Re: Pomyłka Eurobanku - Wypłata za złotówkę
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    EmBa <e...@u...op.pl> napisał(a):

    > - Rzeczywiście, okazuje się, że wina była po naszej stronie. W wykazie opłat
    > znalazła się błędna informacja, zostanie jednak niezwłocznie stamtąd
    > usunięta - powiedziała "Dziennikowi" Alina Stahl, rzecznik prasowy
    > Eurobanku.

    Oczywiście trzeba się ukradzionych złotówek samemu dopatrzyć i złożyć
    reklamację?
    Na mój gust marny PR - bank zarobił na 'błędnej informacji' pwenie kilka albo
    kilkanaście tysięcy a nawet ustami rzecznika nie powiedział "przepraszam".

    --
    Franz


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2004-01-08 17:24:29
    Temat: Re: Pomyłka Eurobanku - Wypłata za złotówkę
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    EmBa <e...@u...op.pl> wrote:
    >
    > Tomasz W. złożył reklamację, oświadczając, że nigdy nie sprawdzał
    > salda bez wypłaty gotówki. Po miesiącu bank poinformował go, że pismo
    > zostało rozpatrzone negatywnie, gdyż "bankomaty Eurobanku nie
    > przewidują funkcji sprawdzenia salda z wypłatą gotówki bez pobrania
    > opłaty".

    Partacze. Ale jeśli pracownicy w reklamacjach zarabiają tak jak ci w
    placówkach, to nawet mnie to nie dziwi.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1