  • 1. Data: 2003-01-21 08:52:13
    Temat: Ponawiam pytanie o VQ
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Ponawiam moje pytanie sprzed miesiaca gdyz nie bylo zadnego odzewu - czy
    ktos orientuje sie co bedzie w ofercie Pekao zamiast Visy Qualiflyer ?
    Niedlugo konczy mi sie termin waznosci a dalej nie mam zadnych informacji.
    Czy nikt z Pekao juz tu nie zaglada ?

    D.

  • 2. Data: 2003-01-21 09:37:06
    Temat: Re: Ponawiam pytanie o VQ
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

> [...]
    > ktos orientuje sie co bedzie w ofercie Pekao zamiast Visy Qualiflyer ?
    > Niedlugo konczy mi sie termin waznosci a dalej nie mam zadnych informacji.

    Do mnie przyszedł katalog Miles & More gdzie reklamują k. kred Visy PEKAO
    wraz z logo Luftwaffe

  • 3. Data: 2003-01-21 10:22:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Dave <u...@o...pl> wrote:
    > Ponawiam moje pytanie sprzed miesiaca gdyz nie bylo zadnego odzewu - czy
    > ktos orientuje sie co bedzie w ofercie Pekao zamiast Visy Qualiflyer ?

    Visa Lot Miles&More

    > Niedlugo konczy mi sie termin waznosci a dalej nie mam zadnych informacji.
    > Czy nikt z Pekao juz tu nie zaglada ?
    Nie.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-01-21 11:55:18
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Visa Lot Miles&More

    jakies szczegoly ?

    D.

  • 5. Data: 2003-01-23 17:35:17
    Od: "SzYmOn" <s...@w...pl>

    Dave wrote:

    > jakies szczegoly ?

    Witam,

    1) tak trudno poszukac na google.pl?
    2) www.miles-and-more.pl

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2003-01-24 07:52:25
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "SzYmOn" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Witam,
    >
    > 1) tak trudno poszukac na google.pl?
    > 2) www.miles-and-more.pl

    i w ktorym miejscu jest tam napisane o nowej Visie Pekao ??

    Serwis Lufthansy znam od dawna. Nie interesuja mnie dane o programie
    czlonkowskim ktore znam ale informacje o kredytowce Pekao.

    D.