  • 1. Data: 2007-06-29 18:42:31
    Temat: Porównaj oferty kredytów hipotecznych
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Przyda się dla wszystkich pytających i tych co będą pytać. Można
    powiedzieć strona jak najbardziej na czasie :)

    http://ehipoteka.com/kalkulator/?p=1

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-07-02 07:31:12
    Temat: Re: Porównaj oferty kredytów hipotecznych
    Od: "Adam" <boxik{458wytnij}@poczta.gazeta.pl>

    Coś mi się tu nie zgadza.
    Właśnie szukam kredytu hipotecznego i na bieżąco znam oferty kilku banków.
    Potrzebuję kredytu na 100 % wartosci nieruchomosci, ok 190-200 tys.
    Najlepszą ofertę w złotówkach (taka mnie interesuje) dostałem w Pekao SA.

    W tej wyszukiwarce oprocentowanie to 5,71 % oraz prowizja 1,0 %.

    W oddziale dostałem propozycję
    4,77 % przez pierwsze 2 lata (wibor + marża 0,5)
    5,27 % od roku trzeciego (wibor + marża 1,0)

    oraz prowizja 1,0 %
    reszta kosztów się zgadza.
    Sądzę że będę mógł jeszcze zejść z kosztów.

    Coś mi się wydaje że tego typu wyszukiwarki tgrzeba traktować jako punkt
    wyjsci do poszukiwań, a w każdym przypadku indywidualnie szukać oferty.
    Najprawdopodobniej ta różnica to ewentualny zarobek pośrednika. W skali
    całego okresu 30 lat, na ofercie jaka jest na tym portalu byłbym w plecy
    kilka tysięcy złotych !!!!

  • 3. Data: 2007-07-02 13:22:37
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 02 Jul 2007 09:31:12 +0200, Adam napisał(a):

    > Coś mi się wydaje że tego typu wyszukiwarki tgrzeba traktować jako punkt
    > wyjsci do poszukiwań, a w każdym przypadku indywidualnie szukać oferty.

    Dokładnie i nic ponad to.