  • 1. Data: 2002-09-11 20:30:32
    Temat: Porzadne sklepy netowe i rabat przy zaplacie karta
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Oby takich sklepow wiecej:

    http://www.e-charger.com.pl

    - platnosc przelewem - 4% rabatu
    - platnosc karta 2%

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-09-11 20:34:49
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:alo94c$ji9$1@news.gazeta.pl...
    > Oby takich sklepow wiecej:
    >
    > http://www.e-charger.com.pl
    >
    > - platnosc przelewem - 4% rabatu
    > - platnosc karta 2%

    a CENY ???? Najniższe w kraju ?

  • 3. Data: 2002-09-11 20:37:44
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:alo9bv$lj2$1@news2.tpi.pl...

    > a CENY ???? Najniższe w kraju ?

    Ceny koszmarne ;-) akumulatorki GP 1800 sa normalnie po 30 PLN ;-)
    Ale rownie dobrze mogl nie dawac rabatow ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-09-11 20:43:48
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Ceny koszmarne ;-) akumulatorki GP 1800 sa normalnie po 30 PLN ;-)
    > Ale rownie dobrze mogl nie dawac rabatow ;-)

    Dlatego pytałem.
    Ja omijam sklepy na których wiszą plakaty rabat np.: 70%, ale wielu lubi się
    nabierać

  • 5. Data: 2002-09-11 20:47:47
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    > Dlatego pytałem.
    > Ja omijam sklepy na których wiszą plakaty rabat np.: 70%, ale wielu lubi
    się
    > nabierać

    Tu chodzi o sam fakt ze zamiast dodawac prowizje oni odejmuja ;-) a ze maja
    z czego schodzic to inna sprawa ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-09-11 22:11:26
    Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl>

    On Wed, 11 Sep 2002 22:47:47 +0200, Jaros?aw Popiel wrote:

> [...]
    >>
    > Tu chodzi o sam fakt ze zamiast dodawac prowizje oni odejmuja ;-) a ze
    > maja z czego schodzic to inna sprawa ;-)

    Niektore rzeczy w www.foto-net.com.pl sa tansze, a placac przelewem
    ('przedplata') nie placi sie kosztow przesylki...

    Nik