  • 1. Data: 2010-02-03 10:20:05
    Temat: Pośrednik kredytowy :)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dzwoniłem do pewnego pośrednika kredytowego, który ogłasza się tu i ówdzie.
    Postanowiono skontaktować mnie z "Agentem", ktory odpowie na wszystkie moje
    pytania i ewentualnie doprowadzi do finalizacji calej sprawy. Dostalem
    numer owego pana. Dzwoniłem wczoraj w ciagu dnia kilka razy, ale nie
    odbierał. Około 19 telefon, odbieram:
    - Halo?
    - Dzwonił pan do mnie dzisiaj.
    - Tak (krótko przedstawiam o co mi chodzi)
    - Dobrze, zaraz pogadamy, tylko pan do mnie oddzwoni bo mi sie kasa na
    karcie kończy.

    Aż tak kiepsko płacą pośrednikom? :))
    Oczywiście nie oddzwoniłem, pan też nie oddzwonił.

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2010-02-03 11:09:19
    Temat: Re: Pośrednik kredytowy :)
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "scream" news:4a358hxyr4a9.18k2yzj4ar5r8$.dlg@40tude.net

> [...]
    > karcie kończy.

    > Aż tak kiepsko płacą pośrednikom? :))
    > Oczywiście nie oddzwoniłem, pan też nie oddzwonił.

    Fajne podejście do klienta ma ten "pośrednik" nie ma co. :)

  • 3. Data: 2010-02-03 20:40:47
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Fajne podejście do klienta ma ten "pośrednik" nie ma co. :)

    widać to jakiś pośrednik "na dorobku" ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-02-04 06:47:12
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2010-02-03 11:20, scream pisze:
> [...]
    > karcie kończy.
    >
    > Aż tak kiepsko płacą pośrednikom? :))
    > Oczywiście nie oddzwoniłem, pan też nie oddzwonił.

    Dobre :) W zeszłym roku po zamieszczeniu ogłoszenia "przyjmę do pracy.."
    dostawałem "sygnały" z jednego telefonu. Nie lubię czegoś takiego więc
    zadzwoniłem pod ten numer by powiedzieć co o tym myślę, nim
    wypowiedziałem cokolwiek usłyszałem w słuchawce dziewczęcy głos
    "nareszcie pan oddzwonił, ja w sprawie ogłoszenia" - ręce mi opadły.
    Pozdrawiam Dan.

  • 5. Data: 2010-02-04 11:44:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "RobertS" news:hkcn0i$29ml$2@opal.icpnet.pl

    > widać to jakiś pośrednik "na dorobku" ;-/

    jeżeli jego wiedza nt. kredytów i szeroko pojętego "doradztwa" jest tak
    mizerna jak jego stan konta w telefonie to aż strach się bać :)

  • 6. Data: 2010-02-04 19:49:51
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    DanW pisze:

> [...]
    > wypowiedziałem cokolwiek usłyszałem w słuchawce dziewczęcy głos
    > "nareszcie pan oddzwonił, ja w sprawie ogłoszenia" - ręce mi opadły.

    Co się dziwisz, przecież do Pleja jest drożej ;)))