  • 1. Data: 2013-02-01 22:38:55
    Temat: Poważna awaria w NBP
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    "Informujemy, że w dniu dzisiejszym z powodu poważnej awarii w
    Narodowym Banku Polskim (dotyczącej wszystkich banków) zlecenia
    przelewów w PLN rozliczane za pośrednictwem systemu SORBNET
    zostaną zrealizowane z opóźnieniem.
    Jednym ze skutków awarii jest także brak możliwości rozliczenia
    drugiej sesji ELIXIR'u przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. W
    związku z czym, również transakcje otrzymywane poprzez ELIXIR
    zostaną zaksięgowane w systemach bankowych dopiero po usunięciu
    awarii.
    Przelewy do innych banków wysłane II sesją do godz. 12:15 i III
    sesją do godziny 15:00 obciążyły rachunki bankowe natomiast z
    opóźnieniem mogą uznać rachunki beneficjentów.
    Przelewy przysłane do Raiffeisen Polbank również oczekują na
    rozliczenie - uznanie rachunków nastąpi najszybciej jak to będzie
    możliwe.
    Narodowy Bank Polski oraz Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. pracują
    nad rozwiązaniem problemu.
    Poinformujemy o przywróceniu standardowej funkcjonalności rozliczeń.
    Przepraszamy za wszelkie uniedogodnienia."

    witrak()

  • 2. Data: 2013-02-01 23:34:53
    Temat: Re: Poważna awaria w NBP
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-02-01 22:38, witrak() pisze:

    > Przelewy do innych banków wysłane II sesją do godz. 12:15 i III
    > sesją do godziny 15:00 obciążyły rachunki bankowe natomiast z
    > opóźnieniem mogą uznać rachunki beneficjentów.

    Sesja z NBP do Wiewiórek wyszła i została IMO
    bez opóźnień zaksięgowana - przynajmniej na moim ror-ku
    możliwe że dotyczy wybiórczo poniektórych banków
    - a wiem, bo sam sobie wysyłałem wypłate ;)

    Pozdro

  • 3. Data: 2013-02-01 23:44:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Waldek <m...@n...dam> writes:

    > Sesja z NBP do Wiewiórek wyszła i została IMO
    > bez opóźnień zaksięgowana - przynajmniej na moim ror-ku
    > możliwe że dotyczy wybiórczo poniektórych banków
    > - a wiem, bo sam sobie wysyłałem wypłate ;)

    Moje przelewy które (*wydaje misię, że*) poszły drugą sesją, doszły bez
    opóźnień.
    KJ

    Because we don't think about future generations, they will never forget us.
    -- Henrik Tikkanen

  • 4. Data: 2013-02-02 10:03:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Moje przelewy które (*wydaje misię, że*)
    > poszły drugą sesją, doszły bez opóźnień.

    Mój z Mille do Meritka też. A zlecałem lanie gdzieś około 11 godziny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-02-02 11:22:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console>
    wrote on 2013-02-02_10:03

    > "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Mój z Mille do Meritka też. A zlecałem lanie gdzieś około 11
    > godziny.

    Myślę, że to dotyczyło faktycznie wybranych banków, tyle że nie
    wiedzieli których może jeszcze oprócz tamtych;-)

    witrak()

  • 6. Data: 2013-02-02 19:21:01
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > Sesja z NBP do Wiewiórek wyszła i została IMO
    >
    > bez opóźnień zaksięgowana

    A to ciekawe - ciekawe, bo wyczekiwane przeze mnie w piątek (prawdziwe) wynagrodzenie
    do wiewiórek nie dotarło i zdążyłem już zrobić awanturę pracodawcy - a właściwie
    działającej w jego imieniu Pani Krysi. A Pani Krysia, jak to Pani Krysia - wygląda na
    to, że nie wie, co to sesje elixir... (albo przekonująco udaje).

    A czy inni, którzy lali tego dnia do BGZ, mogliby potwierdzić bezproblemowe
    zaksięgowanie drugiej i trzeciej sesji?

  • 7. Data: 2013-02-02 19:24:15
    Od: assembea <a...@i...pl>

    witrak, a skąd masz tego newsa? Jakoś nie widzę go w necie. Jak można to potwierdzić?

  • 8. Data: 2013-02-04 20:07:59
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    assembea <a...@i...pl> wrote on 2013-02-02_19:24
    > witrak, a skąd masz tego newsa? Jakoś nie widzę go w necie. Jak
    > można to potwierdzić?

    Pocztą pantoflową dostałem, ale ze źródła, któremu ufam ;-)

    witrak()

  • 9. Data: 2013-02-05 14:02:20
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witrak() napisał(a) :
    > assembea <a...@i...pl> wrote on 2013-02-02_19:24
    >>

    > Pocztą pantoflową dostałem, ale ze źródła, któremu ufam ;-)

    Hmmm... usiłowałem ustawić parametry dla poczty pantoflowej, ale
    czytnik nie chce mi zapamiętać ustawień ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 10. Data: 2013-02-05 14:12:29
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote on
    2013-02-05_14:02

    > Hmmm... usiłowałem ustawić parametry dla poczty pantoflowej,
    > ale czytnik nie chce mi zapamiętać ustawień ;-)

    Bo to nie jest publiczny serwer ;-)

    witrak()