  • 1. Data: 2005-01-03 11:47:32
    Temat: Pozegnalem sie z Fortisem... co w zamian?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    No i w końcu nadszedł ten moment.
    Po paru latach używania e-pakietu uznałem że po prostu nie warto wydawać
    8zł/miesiąc. Wciąż trzymały mnie darmowe wypłaty z bankomatów, ale z tych
    też coraz mniej korzystałem...

    Żal będzie "darmowych" wypłat za granicą - poza Fortisem mam tylko BPH,
    który ma bardzo wysoką prowizję - min. 12zł. No i właśnie - czy możecie
    polecić jakiś inny bank, gdzie opłaty miesięczne będą w okolicach 0zł
    a minimalna prowizja - nie taka bandycka?

    Mam nieaktywne konto w mBanku, ale widzę że tam minimalna prowizja to 10zł -
    więc też żaden biznes...

    Jakieś inne propozycje?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2005-01-03 12:00:58
    Temat: Re: Pozegnalem sie z Fortisem... co w zamian?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Mam nieaktywne konto w mBanku, ale widzę że tam minimalna prowizja to
    > 10zł - więc też żaden biznes...

    Dla samych wplata zagranicznych? Hmm DB PBC lub Citek - ale zobacz czy za
    prowizje za rok nie zalacisz wiecej niz te 10-20 zl za wyplkate w obcych
    bankomatach w mBanku czy BPu itp.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-01-03 12:20:13
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

> [...]
    > polecić jakiś inny bank, gdzie opłaty miesięczne będą w okolicach 0zł
    > a minimalna prowizja - nie taka bandycka?

    A z tymi "darmowymi" wyplatami nie jest tak, ze kursy sa bandyckie? Moze
    inny bank + prowizja wyjdzie jednak taniej?

    Chociaz kurs niewazny, wazne ze za darmo.

    Bartol

  • 4. Data: 2005-01-03 13:07:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 03 Jan 2005 13:20:13 +0100, Bartol Partol napisał(a):

    > A z tymi "darmowymi" wyplatami nie jest tak, ze kursy sa bandyckie? Moze
    > inny bank + prowizja wyjdzie jednak taniej?

    Też mi się tak wydawało, dopóki nie przyszło mi wypłacić 2 razy po 20
    euro... Przy takich wypłatach Fortis i tak się opłacał. Polecam wątek
    "BPH - MC Silver i VE - kurs EURO" zainicjowany przeze mnie 23. września
    2003...

    > Chociaz kurs niewazny, wazne ze za darmo.

    Za granicą bardziej się liczy niska minimalna prowizja - chyba że ktoś lubi
    przy sobie nosić dużo gotówki...

    Pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-01-03 13:08:10
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2005 13:00:58 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Dla samych wplata zagranicznych? Hmm DB PBC lub Citek - ale zobacz czy za
    > prowizje za rok nie zalacisz wiecej niz te 10-20 zl za wyplkate w obcych
    > bankomatach w mBanku czy BPu itp.

    Właśnie oglądam strony DB PBC - wygląda to nieźle, wszystkiego wychodzi 12zł
    na rok (konto DB start)... Jedyne czego nie jestem pewien to prowizja
    w bankomatach innych niż wymienione jako bezprowizyjne :) - ile wynosi?

    A jak w ogóle jest z dostępem przez internet? Bardzo ważny jest dla mnie
    pewny dostęp spod linuxa (opera/mozilla)...

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-01-03 14:55:57
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > 2003...

    > Za granicą bardziej się liczy niska minimalna prowizja - chyba że ktoś lubi

    Są jeszcze karty przedpłacone ING BŚ. 9zł/rok. Ostatnio kupiłem
    półroczną za 4,5zł ;-)
    Prowizja 3% bez minimum.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2005-01-03 19:41:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > Po paru latach używania e-pakietu uznałem że po prostu nie warto wydawać
    > 8zł/miesiąc. Wciąż trzymały mnie darmowe wypłaty z bankomatów, ale z tych
    > też coraz mniej korzystałem...

    Dziwne ze zastanawiasz sie "co w zamian" juz po pozegnaniu sie
    z Fortisem. Ale nic to.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2005-01-03 22:37:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 03 Jan 2005 20:41:03 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Dziwne ze zastanawiasz sie "co w zamian" juz po pozegnaniu sie
    > z Fortisem. Ale nic to.

    Fortis to 8zł/miesiąc, czyli 96zł rocznie. Zdecydowanie zbyt wiele by warto
    było trzymać to konto - 8 minimalnych prowizji przy wypłacie z karty BPH...
    Dlatego zrezygnowałem jeszcze przed końcem roku i pobraniem kolejnej
    prowizji - i tak dobrych parę miesięcy za późno :)

    Na razie jestem - można powiedzieć - 96zł do przodu. Z każdą wypłatą z karty
    BPH za granicą to "do przodu" będzie się kurczyło, więc chcę znaleźć jakieś
    sensowne rozwiązanie. Ot, tyle ;)

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2005-01-03 23:41:08
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
    > Na razie jestem - można powiedzieć - 96zł do przodu. Z każdą wypłatą
    > z karty BPH za granicą to "do przodu" będzie się kurczyło, więc chcę
    > znaleźć jakieś sensowne rozwiązanie. Ot, tyle ;)

    Jeżeli potrzebna mi karta do stosunkowo niewielkich wypłat za granicą to kup
    przedpłaconą kartę z ING. Do tego się sprawdzi bo ma 3% prowizji przy
    wypłacie bez minimum.

    Bogdan B.

  • 10. Data: 2005-01-04 02:40:56
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin Lubojański napisał:
    > Są jeszcze karty przedpłacone ING BŚ. 9zł/rok. Ostatnio kupiłem
    > półroczną za 4,5zł ;-)

    A da się tak na pół roku? Bo coś mi się wierzyć nie chce. Możesz
    zdradzić jak tego dokonałeś?

    K.