  • 1. Data: 2009-05-12 12:10:29
    Temat: Pozyczka hipoteczna
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    Witam.

    Czy posiadajac udokumentowane dochody 1500 na reke i posiadajac dom wartosci
    250-300 tys zl, mam szanse dostac w/w pozyczke na kwote ok 60 tys zl
    rozlozona na 10 lat ?
    Jezeli tak to w jakim banku ?
    Dodam, ze mam dobra historie w biku ( jakies 30 tys zl ) splaconych rat i
    pozyczek konsumenckich w przeciagu 5 lat.

  • 2. Data: 2009-05-12 18:51:05
    Temat: Re: Pozyczka hipoteczna
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    kaktus pisze:
    > Witam.
    >
    > Czy posiadajac udokumentowane dochody 1500 na reke i posiadajac dom
    > wartosci 250-300 tys zl, mam szanse dostac w/w pozyczke na kwote ok 60
    > tys zl rozlozona na 10 lat ?
    raczej marne...

  • 3. Data: 2009-05-12 19:06:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    kaktus pisze:
> [...]
    > Dodam, ze mam dobra historie w biku ( jakies 30 tys zl ) splaconych rat
    > i pozyczek konsumenckich w przeciagu 5 lat.

    zabezpieczenie masz, ale zdolność kredytowa nieciekawa...rata wyszłaby
    500 zł + odsetki, a to 1/3 ww. dochodów...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-06-05 17:12:56
    Od: "wirtualny_doradca_eurobank" <wirtualny_doradca_eurobank@WYTNIJ_TOwp.pl>

    [cytat]
[...]

    [/cytat]

    Witam Cię,
    Jako doradca online eurobanku zachęcam Cię do sprawdzenia swoich możliwości w
    eurobanku. Oferta \"duża gotówka na dowolny cel zabezpieczona nieruchomością\"
    zakłada minimalny dochód na poziomie 1 000 zł. Zakładając zatem wskazaną przez Ciebie
    wartość nieruchomości, myślę, że bez problemu otrzymałbyś/otrzymałabyć pożyczkę.
    Dodatkowo dodam, iż eurobank nie pobiera żadnych prowizji za rozpatrzenie wniosku.

    W razie jakichkolwiek pytań służę pomocą, poradą.

    Pozdrawiam
    Paweł