  • 1. Data: 2010-03-19 22:41:43
    Temat: Ppolbank - przetwarzanie nocne
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Dzisiaj, około 21:00 loguję się do PB, aby sprawdzić kwotę KK do
    spłaty i co ? System uparcie twierdzi, że nic nie wie, jakobym miał
    jakąś kartę !
    Sprawdzam na karcie żony - i to samo...

    Więc na dezinfolinię. A tam po objaśnieniu sprawy przełączają mnie
    na obsługę dostępu internetowego. Relacjonuję zdarzenie i co też
    słyszę ? Po paru zająknięciach: "Mamy przetwarzanie nocne i wtedy
    właśnie niestety tego nie widać" :-( Smutek w pani głosie jest
    wyraźny i nieutulony, ale oczywiście (zgodnie z instrukcjami...)
    tłumaczy, że tak być musi, a ja podstępnie wyciągam z niej, że to
    czasami dopiero o 21 a czasem o 20 się zaczyna, a kończy czasem
    nawet przed dwunastą, ale zwykle później...

    Ponieważ do tej pory to mi się nie zdarzało - zapytuję grupowiczów,
    czy tak rzeczywiście było od zawsze, czy też "nowe przyszło", a
    jeśli tak to może ma związek z hasłami SMSowymi, albo z delikatną
    presją na klientów, żeby brali wyciągi elektroniczne ?

    witrak()