  • 1. Data: 2011-08-10 20:30:50
    Temat: Pracownik tarnowskiej "wyższej kultury bankowości" kradł
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    "Dwa miliony złotych ukradł klientom banku w Tarnowie jego 28-letni
    pracownik - donosi RMF FM.

    Pracownik banku, którymi miał kontakt z klientami z niewielkiego
    oddziału w Tarnowie zrywał długoterminowe lokaty, a pieniądze przelewał
    na swoje tajne konto. Mimo, że klienci informowali bank o stracie
    oszczędności, ten nie potrafił ustalić sprawcy kradzieży.

    Ze wstępnych ustaleń wynika, że złodziej ukradł dwa miliony złotych w
    przeciągu dwóch lat. 28-latek został złapany na gorącym uczynku, gdy
    zrywał kolejną lokatę - donosi RMF FM."

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/placowki/placowki_main?id=204100#

    Jak klikniecie na "Poznaj wszystkich pracowników Oddziału" to to ten
    ostatni pan.

  • 2. Data: 2011-08-10 20:36:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-10 22:30, neoniusz pisze:
> [...]
    aty/placowki/placowki_main?id=204100#

    > Jak klikniecie na "Poznaj wszystkich pracowników Oddziału" to to ten

    Ten?

    Maciej
    Pawłowski
    Bankier Klienta Indywidualnego

    Nie boję się wyzwań, cenię sobie szacunek i szczerość. Można na mnie
    liczyć, zawsze służę pomocą. moją pasją jest sport.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-08-10 20:54:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.08.2011 22:36, Liwiusz pisze:
> [...]
    >
    > Nie boję się wyzwań, cenię sobie szacunek i szczerość. Można na mnie
    > liczyć, zawsze służę pomocą. moją pasją jest sport.

    Tak.

    http://tarnow.naszemiasto.pl/artykul/1031083,tarnow-
    pracownik-okradl-bank-alior-na-dwa-mln-zl-wpadl-na,i
    d,t.html?kategoria=663

  • 4. Data: 2011-08-10 21:09:31
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    e, nie on pierwszy w tym samym banku, tyle ze na 2gim krańcu polski,
    jakieś 1,5 roku temu :)

  • 5. Data: 2011-08-10 21:29:06
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Nie boję się wyzwań, cenię sobie szacunek i szczerość. Można na mnie
    > liczyć, zawsze służę pomocą. moją pasją jest sport.

    Jak widac nie bal sie wyzwan ... tyle ze kiepski sobie wybral sport ;)

  • 6. Data: 2011-08-11 00:02:08
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-10 22:54, neoniusz pisze:

    > Tak.
    >
    > http://tarnow.naszemiasto.pl/artykul/1031083,tarnow-
    pracownik-okradl-bank-alior-na-dwa-mln-zl-wpadl-na,i
    d,t.html?kategoria=663

    Serwis tymczasowo niedostępny.

    Przepraszamy za utrudnienia.

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-08-11 00:32:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/10/2011 7:02 PM, Animka wrote:
    > Serwis tymczasowo niedostępny.
    >
    > Przepraszamy za utrudnienia.

    Sie widac kapneli.

    Halo alior, jak to czytacie to wezcie wywalcie te opisy pracownikow co
    to oni nie sa i jaki sport nie uprawiaja, bo to strasznym infantylizmem
    trąci.

    jak by mi jakis facio w banku wyjechal ze on jest spod znaku byka i
    dlatego jest super, to bym sie mocno zastanowil czy do przedszkola nie
    trafilem. Wasi PR to chyba w jakims abstrakcyjnym swiecie zyja.

  • 8. Data: 2011-08-11 08:27:39
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Serwis tymczasowo niedostępny.
    >
    > Przepraszamy za utrudnienia.

    u mnie działa...
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2011-08-11 09:50:00
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak widac nie bal sie wyzwan ... tyle ze kiepski sobie wybral sport ;)

    EE no odsiedzi dwa lata a za 2 banki to pozniej moze zyc do smierci...
    zwlaszcza jak sie z Polski wyniesie

  • 10. Data: 2011-08-11 10:07:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-11 11:50, Przemek pisze:

    > EE no odsiedzi dwa lata a za 2 banki to pozniej moze zyc do smierci...
    > zwlaszcza jak sie z Polski wyniesie

    Kto wie, czy w "więźniu" nie będzie mu lepiej niż w Korporacji :)

    --
    Liwiusz