  • 1. Data: 2004-11-05 18:52:23
    Temat: Pranie pieniędzy
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Witam, piszę pracę magisterską o praniu pieniędzy i chciałem poradzić
    się grupowiczy w zakresie literatury. Mam już kilka pozycji książkowych,
    uchwał i dyrektyw, oraz raportów FATF. Stwierdziłem, że przydałaby się
    jeszcze jakaś książka, która jest dobra (tzn. wyczerpuje w miarę
    możliwości temat) oraz jak najnowsza. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 2. Data: 2004-11-05 19:52:27
    Temat: Re: Pranie pieniędzy
    Od: "grzegorz" <w...@w...pl>

> [...]
    > jeszcze jakaś książka, która jest dobra (tzn. wyczerpuje w miarę
    > możliwości temat) oraz jak najnowsza. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    z pytaniem lepiej do 100 najbogatszych polakow :LOL:

  • 3. Data: 2004-11-05 21:53:24
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    grzegorz <w...@w...pl> zapodał(a):
    > z pytaniem lepiej do 100 najbogatszych polakow :LOL:

    Sorry, ale czasem dobija mnie taka mentalność: jak bogaty, to złodziej :/

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-11-05 22:02:04
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Sorry, ale czasem dobija mnie taka mentalność: jak bogaty, to złodziej :/

    Zlodziej i pijak, bo kazdy pijak to zlodziej :)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 5. Data: 2004-11-05 22:16:12
    Od: mtx <h...@o...pl>

    <buraxta> wrote:
> [...]
    > jeszcze jakaś książka, która jest dobra (tzn. wyczerpuje w miarę
    > możliwości temat) oraz jak najnowsza. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    sprobuj te:
    William C. Gilmore "Brudne Pieniadze" PWE 1999
    R. Kucinski "Przestepstwa Gieldowe" C.H.Beck 2000

    --
    pozdr
    mtx

  • 6. Data: 2004-11-06 00:00:50
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    mtx wrote:

    > sprobuj te:
    > William C. Gilmore "Brudne Pieniadze" PWE 1999
    > R. Kucinski "Przestepstwa Gieldowe" C.H.Beck 2000

    Dzięki, poszukam jutro w bibliotece.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2004-11-06 10:49:28
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > Sorry, ale czasem dobija mnie taka mentalność: jak bogaty, to złodziej :/

    zgadza sie, to jest dobijające i deprymujące i zniechęcające do wysiłku itd

    też tak myslałem - ba, byłem tego absolutnie pewien

    a potem zobaczyłem aferę Rywina, ostanie afery związane z Orlenem i dr.
    Kulczykiem
    i już nie jestem pewien czy jednak w tej obiegowej opinii (bogaty ->
    złodziej) nie ma przypadkiem całkiem sporego ziarna prawdy

  • 8. Data: 2004-11-06 11:41:06
    Od: "Piotr Bielawa" <p...@W...gazeta.pl>

    Może:
    "Pranie pieniędzy - Kryminologiczna i kryminalistyczna ocena transakcji
    podejrzanych" - Wójcik Jerzy Wojciech wyd.: TWIGGER , Warszawa-2002
    "Pranie pieniędzy" - Buczkowski Konrad, Wojtaszek Michał wyd.: Instytut
    Wymiaru Sprawiedliwości, Oficyna Naukowa , Warszawa-2001

    Piotrek

  • 9. Data: 2004-11-06 12:00:16
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Piotr Bielawa wrote:
    > Może:
    > "Pranie pieniędzy - Kryminologiczna i kryminalistyczna ocena transakcji
    > podejrzanych" - Wójcik Jerzy Wojciech wyd.: TWIGGER , Warszawa-2002

    Tą już mam.

    > "Pranie pieniędzy" - Buczkowski Konrad, Wojtaszek Michał wyd.: Instytut
    > Wymiaru Sprawiedliwości, Oficyna Naukowa , Warszawa-2001

    Tej poszukam :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 10. Data: 2004-11-06 12:25:34
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-06 11:49, kiedy Paweł napisał(a) co
    następuje:

> [...]
    > i już nie jestem pewien czy jednak w tej obiegowej opinii (bogaty ->
    > złodziej) nie ma przypadkiem całkiem sporego ziarna prawdy

    A co, myślisz, że już wszystkich bogatych widziałeś?