  • 1. Data: 2009-06-23 07:43:01
    Temat: Prawda sie po malu przebija
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Rosyjski telewidz mógł się też dowiedzieć, że ,,Polacy próbowali
    wszystkich przechytrzyć i proponowali Japonii otwarcie drugiego frontu
    przeciwko ZSRR. Polacy z Niemcami mieli atakować od zachodu, Japończycy
    - od wschodu" - poinformowali autorzy reportażu. Współpraca Warszawy z
    Berlinem miała się odbywać na mocy tajnej klauzuli do układu o
    nieagresji z 1934 roku.
    ---Koniec---

    Widzisz Fatso. Przed II wojną nie było upiornych bliźniaków, a i tak
    Polacy już wtedy próbowali skłócić i wrogów i przyjaciół ...

    Ten kłótliwy typ znad Wisły tak ma, że od lat próbuje skłócić narody
    miłujące pokój.

  • 2. Data: 2009-06-23 07:47:44
    Temat: Re: Prawda sie po malu przebija
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wschodu" - poinformowali autorzy reportażu. Współpraca Warszawy z
    > Berlinem miała się odbywać na mocy tajnej klauzuli do układu o nieagresji

    Dobry obyczaj zaleca podawanie źródła:
    http://www.rp.pl/artykul/2,323874.html

    --
    marfi

    4179 (20090622) __________

  • 3. Data: 2009-06-23 07:53:21
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    > Polacy już wtedy próbowali skłócić i wrogów i przyjaciół ...
    >
    > Ten kłótliwy typ znad Wisły tak ma, że od lat próbuje skłócić narody

    wspomnij jeszcze najazd na Ruś i moskwę 1612...
    george

  • 4. Data: 2009-06-23 08:02:05
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    george pisze:
    > "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message

    > wspomnij jeszcze najazd na Ruś i moskwę 1612...
    > george

    To nie ja wspominam, tylko TV Rosyjska i nie w 1612 roku, a w 2009.

  • 5. Data: 2009-06-23 08:03:27
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > To nie ja wspominam, tylko TV Rosyjska i nie w 1612 roku, a w 2009.

    ruskiej telewizji nie oglądam wiec jak dla mnie to Ty śmiecisz...
    george

  • 6. Data: 2009-06-23 08:07:24
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    george pisze:

    > ruskiej telewizji nie oglądam wiec jak dla mnie to Ty śmiecisz...
    > george

    Ja wiem, ty oglądasz tylko reality show, co jasno wynika z głębi Twoich
    wypowiedzi na tej grupie.

  • 7. Data: 2009-06-23 08:10:02
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Ja wiem, ty oglądasz tylko reality show, co jasno wynika z głębi Twoich
    > wypowiedzi na tej grupie.

    ty natomiast kanały tematyczne z marsjańskiej telewizji alternatywnej..
    Wnioskowanie masz równie marsjańskie.

    george

  • 8. Data: 2009-06-23 08:18:33
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    george pisze:
    > "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message

    > ty natomiast kanały tematyczne z marsjańskiej telewizji alternatywnej..
    > Wnioskowanie masz równie marsjańskie.
    >
    > george

    Jak byś nie miał klap na oczach, to byś wiedział, że ta informacja jest
    we wszystkich ważniejszych mediach w dniu dzisiejszym w Polsce i obok
    socjalistycznego w swej treści przemówienia prezydenta Sarkozy ,
    popierającego interwencjonizm państwowy i nacjonalistyczne podejście
    Francji do gospodarki, jednym z dwóch najważniejszych wydarzeń, które
    będą miały wpływ nawet nie tylko na gospodarkę i giełdy, ale , być może,
    na całe dalsze dziej Europy, bo tendencja jest wyraźna i w najwyższym
    stopniu niewesoła.

  • 9. Data: 2009-06-23 08:23:01
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > miały wpływ nawet nie tylko na gospodarkę i giełdy, ale , być może, na
    > całe dalsze dziej Europy, bo tendencja jest wyraźna i w najwyższym stopniu

    szczerze wątpię aby ruskie historie miały taki wpływ (pewnie bedzie to miało
    podobny skutek jak historia z 1612).
    Większą uwage skupiam jednak na aukcjach amerykańskich bondów w tym
    tygodniu...
    A co do Sarkozego... pozyjemy zobaczymy... tzn ciekawi mnie czy Francja ten
    jego plan przetrwa.

    george

  • 10. Data: 2009-06-23 08:36:35
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    george pisze:
> [...]
    > tygodniu...
    > A co do Sarkozego... pozyjemy zobaczymy... tzn ciekawi mnie czy Francja ten

    Nie chodzi o "ruskie" historie, a o skoordynowaną i dobrze już widoczną
    próbę przedefiniowania historii Europy z ostatnich 100 lat przez
    największe i najbardziej wpływowe kraje (Niemcy, Francja , Rosja).

    Robione jest to nie beż powodów. Chodzi o to , by przekształcić UE w
    rodzaj socjalistyczne republiki centralnie rządzonej , ściśle
    współpracującej z powodów pragmatycznych (surowce) z Rosją, i złożenie
    na ołtarzu tej koncepcji ofiarę z racji stanu takich krajów pogranicza,
    jak Polska , Litwa , Czech itp.

    Może Tobie to nie przeszkadza. Mnie trochę tak.

    Zgadzam się z Tobą tylko w tym, że nie leży to w głównym nurcie tematyki
    giełdowej, ale skoro nikt nic ciekawego tu od dawna nie pisze, to nie
    widzę przeszkód , jak mawiał dżokej na Wielkiej Pardubickiej :)