  • 1. Data: 2012-11-05 07:28:33
    Temat: Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media
    /12426726

  • 2. Data: 2012-11-05 08:14:09
    Temat: Re: Premia 100 PLN za otwarcie konta w Inteligo
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media
    /12426726

    $4 pkt. 1: Stowke moga lyknac "... osoby (...), ktore NIGDY przed udzialem w Promocji
    nie posiadaly zadnego rachunku (...) w Banku..."

    Szkoda...

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2012-11-05 08:23:44
    Od: Ludwik <r...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 08:14:10 UTC+1 użytkownik ls napisał:

    > $4 pkt. 1: Stowke moga lyknac "... osoby (...), ktore NIGDY przed udzialem w
    Promocji nie posiadaly zadnego rachunku (...) w Banku..."

> [...]

    Link z Regulaminem nie chce się otworzyć:
    "404 Not Found
    The request /shopping/inteligo/Regulamin_z_parafka.pdf was not found on this server.
    "

  • 4. Data: 2012-11-05 08:50:47
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 08:23:44 UTC+1 użytkownik Ludwik napisał:

    > Link z Regulaminem nie chce się otworzyć:
    > "404 Not Found
    > The request /shopping/inteligo/Regulamin_z_parafka.pdf was not found on this
    server. "

    http://groupon.home.pl/shopping/inteligo/Regulamin.p
    df

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 5. Data: 2012-11-05 08:57:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lis, 08:14, ls <l...@w...pl> wrote:

    a/12426726

    > $4 pkt. 1: Stowke moga lyknac "... osoby (...), ktore NIGDY przed udzialem w
    Promocji nie posiadaly zadnego rachunku (...) w Banku..."

    > Szkoda...

    Szkoda. Syn mial kiedys konto "szkolne" do ukonczenia 18 roku zycia.
    tylko ja sie zalapie.

  • 6. Data: 2012-11-05 09:17:17
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2012-11-05 08:57, krzysztofsf pisze:

    Promocji nie posiadaly zadnego rachunku (...) w Banku..."

    > Szkoda. Syn mial kiedys konto "szkolne" do ukonczenia 18 roku zycia.
    > tylko ja sie zalapie.

    Lepiej chyba założyć konto "z polecenia", co prawda dostaje się w bonach
    by Empik ale można dogadać się z polecającym na podział łupów, gdyż:
    - osoba polecająca 150 pln,
    - osoba zakładająca konto 100 pln.

  • 7. Data: 2012-11-05 09:21:39
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media
    /12426726

    O, fajnie - miałem założyć to konto dla raportów BIK online, a tu będzie jeszcze kasa
    na kilka raportów ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 8. Data: 2012-11-05 11:49:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Lis, 09:21, luc <b...@g...net> wrote:

    a/12426726

    > O, fajnie - miałem założyć to konto dla raportów BIK online, a tu będzie jeszcze
    kasa na kilka raportów ;-)

    Ja potrzebuje wygodnego wplatomatu bez karty - bank pocztowy sie nie
    nadaje - reczne wypelnianie drukow wplaty i dopiero nastepnego dnia
    pojawiaja sie srodki na koncie - ale najgorsze to reczne
    wypelnianie......

  • 9. Data: 2012-11-05 15:47:59
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 07:28:33 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/Value-Media
    /12426726

    Dużo nie mieli - 560 sprzedali i zamknęli ofertę...

    pzdrwm
    luc

  • 10. Data: 2012-11-05 16:36:53
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Dużo nie mieli - 560 sprzedali i zamknęli ofertę...

    No mi zostal Kupilem ale nie skorzystam bo bylem juz kiedys klientem
    inteligo i niestety bonusu nie bedzie
    Nie wiem czy da sie komus wykorzystac grupona ale jakby co pisac oddam
    gratis