  • 1. Data: 2004-01-13 13:23:19
    Temat: Próba porwania szefa banku!!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nieznani sprawcy próbowali porwać jednego z szefów Nordeabank Polska w
    Gdyni - dowiedziało się Radio Gdańsk. Ofierze udało się uwolnić. Porywacze
    zbiegli i szuka ich policja.

    Z naszych informacji wynika, że do próby uprowadzenia doszło wczoraj około
    19. Jeden z członków zarządu banku wychodził z pracy. Kiedy szedł do swojego
    samochodu podeszło do niego trzech zamaskowanych mężczyzn.

    Siłą wciągnęli go do Poloneza, którym przyjechali. Prawdopodobnie zamierzali
    porwać bankowca i zażądać okupu. Udało mu się jednak wyrwać sprawcom. Ci
    natomiast uciekli. Dotychczas ich nie zatrzymano, mimo zakrojonych na dużą
    skalę poszukiwań.

    Rzeczniczka gdyńskiej policji Danuta Wołk-Karaczewska pytana o to zdarzenie
    powiedziała jedynie: "Z uwagi na dobro osoby pokrzywdzonej i prowadzonego
    postępowania nie udzielamy informacji na ten temat.

    http://info.onet.pl/853547,11,item.html

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-13 14:11:13
    Temat: Re: Próba porwania szefa banku!!!
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:bu0rfq$c4$1@news.onet.pl...

> [...]
    > natomiast uciekli. Dotychczas ich nie zatrzymano, mimo zakrojonych na dużą

    Porywacze w Polonezie <lol>

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-01-13 14:21:18
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Siłą wciągnęli go do Poloneza, którym przyjechali. Prawdopodobnie
    > zamierzali porwać bankowca i zażądać okupu. Udało mu się jednak
    > wyrwać sprawcom. Ci natomiast uciekli.

    W polonezie? I pozwolili ofierze uciec? To IMHO żadni porywacze, tylko
    miejscowe dresy.
    Jestem dobrej myśli - że szybko ich złapią.
    Grunt, że nikomu nic się nie stało.

    BTW: Mam wrażenie, że marki samochodów użyte jako rzeczownik pospolity,
    powinny być pisane małą literą; co innego np. zdanie "Wciągnęli do do auta
    marki Polonez".

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 4. Data: 2004-01-13 14:44:48
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Porywacze w Polonezie <lol>

    A co w tym dziwnego??

    Mieli BMę 7-kę zarypać, żeby załatwić sprawę a potem ją spalić?

    Co za różnica... aaa... chyba, że o prestiż porywanego chodzi.

    Rozumiem.

    Pzdr,
    Bam

  • 5. Data: 2004-01-13 14:49:54
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co w tym dziwnego??
    >
    > Mieli BMę 7-kę zarypać, żeby załatwić sprawę a potem ją spalić?
    >
    > Co za różnica... aaa... chyba, że o prestiż porywanego chodzi.

    no niby tak ale z drugiej strony porwanie mogloby sie nie udac gdyby porwany
    pekl ze smiechu na mysl o porwaniu polonezem :)
    albo moglby np nie "zapalic" :) swoja droga szkoda ze nie uzyli np malucha
    :)))

  • 6. Data: 2004-01-13 16:12:38
    Od: "enterkomp" <i...@e...com>

> [...]
    > natomiast uciekli. Dotychczas ich nie zatrzymano, mimo zakrojonych na dużą

    Polonez - a moze to jakas forma presji psychologicznej ;-))) jestesmy bez
    kasy mamy pozyczonego Poloneza i jestesmy bezwzgledni :-DDDD

    dresy nic wiecej.

    --
    serdecznie pozdrawiam
    Grzegorz Bosak

  • 7. Data: 2004-01-13 16:45:47
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Pan Bambaryla <p...@u...pl> wrote:
    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co w tym dziwnego??
    >
    > Mieli BMę 7-kę zarypać, żeby załatwić sprawę a potem ją spalić?

    Właściciel by się nie ucieszył, to fakt.

    > Co za różnica... aaa... chyba, że o prestiż porywanego chodzi.

    Jakbym był porywaczem, użyłbym szybkiego samochodu :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    http://pomoz-bajce.0-700.pl

  • 8. Data: 2004-01-13 19:01:57
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > dresy nic wiecej.

    Albo "wdzięczni" klienci ś.p. Lg ;-)))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-01-13 19:27:32
    Od: "Maurer" <m...@t...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bu0rfq$c4$1@news.onet.pl...
    > Nieznani sprawcy próbowali porwać jednego z szefów Nordeabank Polska w
    > Gdyni - dowiedziało się Radio Gdańsk. Ofierze udało się uwolnić.
    Porywacze
    > zbiegli i szuka ich policja.

    może to zbieg okoliczności, ale dziś widziałem samochód pododdziału
    antyterrorystycznego pod szczecińskim biurem/oddziałem Nordea. ciekawe...

    pozdrawiam
    maurer

  • 10. Data: 2004-01-14 11:07:31
    Od: "KK" <n...@n...com>

> [...]
    > powiedziała jedynie: "Z uwagi na dobro osoby pokrzywdzonej i prowadzonego
    > postępowania nie udzielamy informacji na ten temat.

    Nooo, który to ostatnio tu narzekał na Nordeę - przyznać się. Widać proces
    reklamacyjny za długo się przeciągał...
    ;)

    Pzdr
    KK