  • 1. Data: 2006-03-20 21:16:35
    Temat: Problem z płatnością kartą.
    Od: "Smokun" <s...@w...wp.pl>

    Witam.

    Brat na moją prośbę próbował zakupić dla mnie w USA
    coś w sklepie internetowym.
    Z nieznanych przyczyn transakcja została odrzucona
    [niezgodność między podanym adresem a tym z karty (?!),
    co jest dziwne, bo niedawno kupował w tym sklepie i było ok]

    Mimo tego na koncie jest zablokowana kwota zakupu.
    Może macie info ile czasu w praktyce w mBanku (ekonto)
    może wisieć taka blokada ?
    Osoba na infolinii powiedziała, że nawet 2 tygodnie :-(

    Karta to Visa z delfinami do płatności internetowych.

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 2. Data: 2006-03-20 22:20:58
    Temat: Re: Problem z płatnością kartą.
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    dlugo
    ale nawet i wiecej niz 2 tygodnie.
    Bo to zalezy od tego czy maja potwierdzenie od sklepu ze nie bylo
    transakcji.
    I od tego potwierdzenia 2 tygodnie.