-
1. Data: 2002-11-06 14:31:46
Temat: Problem z przelewem na nowe konto Inteligo
Od: "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl>
Witam - czy ktos się już natknął ?
Wysłałem w poniedziałek za pobraniem pocztowym - chciałem być na bieżąco i w
przelewie wprowadziłem nowy numer konta Inteligo (zaczynający się od sumy kontrolnej
50)
Dzisiaj miałem telefon z Urzędu Pocztowego oddział finansowy czy jakośc tak z Bielska
że mają problem z wysłaniem przelewu bo ich komputer mówi że nie ma takiego oddziału
- zarzekali się że bazę mają aktualną - ja im sugerowałem że pewnie nie
to taki pierwszy mój mały zgrzyt w związku ze zmianą numeracji - mam nadzieję że
przelew w końcu jakoś dotrze -
2. Data: 2002-11-07 08:39:54
Temat: Re: Problem z przelewem na nowe konto Inteligo
Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>
Użytkownik "Paweł" <kamienica@usun_to.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:aqb91e$1q8$1@news2.tpi.pl...
> Witam - czy ktos się już natknął ?
>
Natknąłem się i to w dodatku wewnątrz PKO BP SA. Od kilkunastu miesięcy mam
stałe zlecenie przelewania 5-go k.m. pewnej kwoty z PKO BO do Inteligo (taka
lokata). W poniedziałek zmieniłem kwotę i przy okazji także numer
rozliczeniowy banku. I co? Z PKO BP pieniądze zeszły 5-go jak zawsze, a w
Inteligo nie pojawiły się do dzisiaj. Dotąd wszystko działało bez zarzutu
tzn. pieniądze w Inteligo były zawsze następnego dnia.
Jak widać każda reorganizacja prowadzi do chaosu.
--
----------------------------------------------
Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
http://tele2001.republika.pl
----------------------------------------------
-
3. Data: 2002-11-08 09:20:52
Temat: Re: Problem z przelewem na nowe konto Inteligo
Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>
Użytkownik "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aqdc48$6qo$1@news.tpi.pl...
>
>
> Natknąłem się i to w dodatku wewnątrz PKO BP SA. Od kilkunastu miesięcy
mam
> stałe zlecenie przelewania 5-go k.m. pewnej kwoty z PKO BO do Inteligo
(taka
> lokata). W poniedziałek zmieniłem kwotę i przy okazji także numer
> rozliczeniowy banku. I co? Z PKO BP pieniądze zeszły 5-go jak zawsze, a w
> Inteligo nie pojawiły się do dzisiaj. Dotąd wszystko działało bez zarzutu
> tzn. pieniądze w Inteligo były zawsze następnego dnia.
>
Dodaję dla porządku. Po przejęciu Inteligo przez PKOBPSA i zmianie numeru
rozliczeniowego czas przelewu z PKOBPSA do Inteligo (czyli w ramach jednego
banku) wydłużył się z 1 do 3 dni roboczych. Kasa, o której pisałem została
zaksięgowana w 8/11 w piątek pomiędzy 8 a 10 rano.
--
----------------------------------------------
Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
http://tele2001.republika.pl
----------------------------------------------