  • 1. Data: 2009-08-05 16:31:37
    Temat: Problem z wygraną kartą przedpłaconą
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Ok. półtora roku temu w pewnym konkursie wygrałem kartę przedpłaconą
    kwotą 100 zł z datą ważoności 12/09 - wydawca BZWBK. Dostałem też PIN,
    który sobie zapisałem. Na karcie nie ma mojego nazwiska tylko nazwa
    firmy-organizatora konkursu.
    Wczoraj chciałem zapłacić za zakupy, które kosztowały 99,71 zł.
    Dwukrotnie wpisałem PIN, za każdym razem był brak autoryzacji.

    Co się stanie po trzeciej błędnej próbie? Czy zostanie zablokowana -
    jeśli tak, to czy można coś z tym zrobić? Ew. czy można jakoś
    odzyskać/zmienić PIN (nie jestem na 100% pewien, czy dobrze został
    przepisany). Wiem też, że można wypłacić gotówkę z karty, ale czy zrobię
    to w oddziale nie znając PIN-u?

  • 2. Data: 2009-08-05 17:18:27
    Temat: Re: Problem z wygraną kartą przedpłaconą
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    XYZ wrote:
> [...]
    > odzyskać/zmienić PIN (nie jestem na 100% pewien, czy dobrze został
    > przepisany). Wiem też, że można wypłacić gotówkę z karty, ale czy zrobię

    Nie ma żadnego numeru telefonu na karcie?
    Zadzwon i się zapytaj.

  • 3. Data: 2009-08-05 17:23:00
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    XYZ pisze:
> [...]
    > odzyskać/zmienić PIN (nie jestem na 100% pewien, czy dobrze został
    > przepisany). Wiem też, że można wypłacić gotówkę z karty, ale czy zrobię

    Powinieneś najpierw aktywować tą kartę w bankomacie swojego banku.
    Przynajmniej z moją kartą tak było.

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-08-05 17:24:00
    Temat: Re: Problem z wygranÄ? kartÄ? przedpĹ?aconÄ?
    Od: "wefe" <k...@w...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości
> [...]
    > odzyskać/zmienić PIN (nie jestem na 100% pewien, czy dobrze został
    > przepisany). Wiem też, że można wypłacić gotówkę z karty, ale czy

    prawdopodobnie musisz aktywowac karte w bankomacje BZWBK

  • 5. Data: 2009-08-05 20:59:27
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    ...a do aktywacji karty potrzebujesz PINu, więc od razu będziesz wiedział
    czy jest dobry.

  • 6. Data: 2009-08-05 22:06:53
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-05 22:59, Szymon wrote:
    > ...a do aktywacji karty potrzebujesz PINu, wiec od razu bedziesz wiedzia?
    > czy jest dobry.

    Aktywacja polega jedynie na włożeniu karty i wpisaniu PIN-u? Później
    mogę wycofać się z dokonywania jakiejkolwiek operacji? Czy mogę to
    zrobić w dowolnym bankomacie?

  • 7. Data: 2009-08-05 22:46:01
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > On 2009-08-05 22:59, Szymon wrote:

    > Aktywacja polega jedynie na włożeniu karty i wpisaniu PIN-u? Później mogę
    > wycofać się z dokonywania jakiejkolwiek operacji? Czy mogę to zrobić w
    > dowolnym bankomacie?

    Tylko w bankomacie BZWBK. Jest osobna opcja "aktywacja karty".

  • 8. Data: 2009-08-05 22:55:26
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-06 00:46, Marcin Wasilewski wrote:
    > Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości

    > Tylko w bankomacie BZWBK. Jest osobna opcja "aktywacja karty".

    Dzięki!

  • 9. Data: 2009-08-09 19:51:58
    Od: "Dzik Morski" <o...@k...to>

    Mam przedpłaconą Vise i motylka( Maestro) z BZWBK,
    nie musiałem ich aktywować po kupnie i doładowaniu. P