  • 1. Data: 2002-05-27 17:59:57
    Temat: Problemy z Visa Classic...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Od kilku tygodni probuje dokonac transakcji kupna w internetowym sklepie
    (USA), za pomoca karty Visa Classic, wydanej przez BPH...

    Niestety sklep, w ktorym dokonuje transakcji nie moze dokonac autoryzacji
    w/w i kaze mi skontaktowac sie z "CC Administrator" celem autoryzacji
    takowej...

    Dzwonilem do BPHu, ale tam nic mi nie pomogli twierdzac, ze to sprzedawca
    powinien skontaktowac sie ze swoim bankiem, a tamten bank z moim...

    Mam juz tego dosc, co zrobic aby dokonac transakcji, gdzie "uderzyc" ?

    Tylko prosze nie dawajcie rad w stylu: sprobuj inna karta, poniewaz mam
    jeszcze tylko Vise Electrona ;)))

    Czy ktos mial podobny problem?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2002-05-27 18:22:36
    Temat: Re: Problemy z Visa Classic...
    Od: "Beri" <b...@w...pl>

    to jest pikus, ja bedac w Australii mialem ze soba vise cl z Banku Slaskiego
    ktorej nigdzie nie akceptowano przez 14 miesiecy !!!
    jedyne co mozna bylo zrobic to wyciagnac cash z bankomatu, placac
    jednoczesnie spore prowizje ktore do dnia dzisiejszego nie zostaly mi
    zwrocone pomimo reklamacji
    do dzis nie wiedza dlaczego te karty nie dzialaja w tym pieknym kraju
    (poniewaz nie bylem odosobnionym przypadkiem ......)!!!

    Pozdrowienia
    Beri

  • 3. Data: 2002-05-28 06:04:47
    Od: Tomasz <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 May 2002 19:59:57 +0200, "Baton" <k...@p...fm> wrote:

> [...]
    >
    >Mam juz tego dosc, co zrobic aby dokonac transakcji, gdzie "uderzyc" ?
    >
    >Tylko prosze nie dawajcie rad w stylu: sprobuj inna karta, poniewaz mam

    Moje 2 rady to:
    1) wplac na konto jakies 15-20$ wiecej niz kosztuje rzecz - dwa razy
    zdarzylo mi sie ze moja karta byla odrzucana choc mialem wystarczaja
    sume na koncie - jednak po wplaceniu 15$ (ok.60zl) transakcja doszla
    do skutku
    2) zastostuj e-karte Mbanku :) dziala we WSZYSTKICH sklepach/aukcjach
    internetowych

    Pozdrawiam.
    Tomasz

  • 4. Data: 2002-05-28 07:28:19
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > do skutku
    > 2) zastostuj e-karte Mbanku :) dziala we WSZYSTKICH sklepach/aukcjach

    VC w BPH jest do RORu, wiec nei sadze, zeby ktos tam trzymal kase na styk i
    nie pomyslal...
    Wojtek

  • 5. Data: 2002-05-28 07:57:38
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Polecam VC w BZ WBK lub Citibanku - obydwie dzialaja bez problemu w USA zarowno
    w sklepach internetowych jak i w kazdym zwyklym sklepie, restauracji czy stacji
    benzynowej.

  • 6. Data: 2002-05-28 08:36:39
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

> [...]
    zarowno
    > w sklepach internetowych jak i w kazdym zwyklym sklepie, restauracji czy

    VC BPHu ponoc tez wszedzie dziala... a jednak ;)))

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2002-05-28 08:37:50
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Uzytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > zdarzylo mi sie ze moja karta byla odrzucana choc mialem wystarczaja
    > sume na koncie - jednak po wplaceniu 15$ (ok.60zl) transakcja doszla

    Kolega Fotech wyjasnia sprawe...

    > 2) zastostuj e-karte Mbanku :) dziala we WSZYSTKICH sklepach/aukcjach
    > internetowych

    No chyba bede musial, ale VC BPHu tez powinna wszedzie dzialac...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2002-05-28 09:30:18
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Tue, 28 May 2002 10:37:50 +0200, Baton napisał(a):
    >Uzytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    >No chyba bede musial, ale VC BPHu tez powinna wszedzie dzialac...

    Niestety nie - niektóre sklepy kart debetowych nie akceptują (np. wszystkie
    internetowe z Australii)... Ja musiałem użyć EC/MC BPH.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 9. Data: 2002-05-28 10:12:19
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Niestety nie - niektóre sklepy kart debetowych nie akceptują (np. wszystkie
    > internetowe z Australii)... Ja musiałem użyć EC/MC BPH.

    SebMal to juz kiedys wyjasnial :)
    http://groups.google.com.pl/groups?selm=eogu3ugj3668
    ahv05c3el0kcpm2jktm58v%404ax.com&oe=ISO-8859-2&outpu
    t=gplain

    Maciej

  • 10. Data: 2002-05-30 12:45:02
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 27 May 2002 19:59:57 +0200, "Baton" <k...@p...fm> wrote:

    >Tylko prosze nie dawajcie rad w stylu: sprobuj inna karta, poniewaz mam
    >jeszcze tylko Vise Electrona ;)))

    Sprobuj inna karta, moze byc VE BPH :-).
    Kiedys dzialala w inecie.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl