  • 1. Data: 2023-11-23 00:33:02
    Temat: Problemy z punktami w bezcennechwile
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jakby było mało kłopotów z kartami, to przestały mi się naliczać
    prawidłowo punkty za zakupy we frisco. Zamiast tzw. partnerskich liczą
    się bazowe zwykłe, prawie 100 razy mniejsze.

    Na reklamacje odpisali jakieś dyrdymały, że naliczanie może trwać 6
    tygodni, oczywiście odczekanie do 6 tygodni nic nie pomogło, zobaczymy
    co odpiszą teraz.

    Mam straszne obawy, że to przez to, że frisco przeszło z płatnościami
    też na to spieprzone przelewy24.pl - no ale transakcje normalnie w tych
    bezcennych chwilach widać i to opisane jako frisco...

    Ktoś coś?

    MJ

  • 2. Data: 2023-11-23 09:39:47
    Temat: Re: Problemy z punktami w bezcennechwile
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 23 listopada 2023 o 00:33:06 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
> [...]
    > też na to spieprzone przelewy24.pl - no ale transakcje normalnie w tych
    > bezcennych chwilach widać i to opisane jako frisco...

    Olałem już te punkty.
    "Partnetskie" razy 100? To na stałe czy promo?
    Ale czy to też jest ta karta citka - i z frisco
    przez przelewy24 jednak działa?

  • 3. Data: 2023-11-23 18:00:40
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Olałem już te punkty.
    > "Partnetskie" razy 100? To na stałe czy promo?

    Normalne punkty są 2 pkt za 100 zł.
    We frisco jest 160 pkt za 100 zł. Bezterminowe promo do odwołania.
    160 pkt to są 2 zł, więc to jest już konkretne 2% zwrotu.

    > Ale czy to też jest ta karta citka - i z frisco
    > przez przelewy24 jednak działa?

    To jest ta sama karta i działała przez przelewy - ale w empiku też
    działało przez przelewy jeszcze 2 tygodnie temu. Od czasu problemów z
    empikiem we frisco kartą nie kupowałem.

    O, teraz widzę, że za ostatni zakup w empiku jak jeszcze przeszło to też
    nie naliczyło punktów.

    MJ

  • 4. Data: 2023-11-29 17:00:45
    Od: Michał Jakubowski <r...@g...com>

    Mam ten sam problem, pierwszy raz mi się źle naliczyły na początku października i od
    tej pory wszystkie z Frisco są błędne. Na kilku kartach z kilku banków to samo.

    Tak samo mi oryginalnie odpisali, już z ponad tydzień temu im ponownie wysłałem (bo
    od pierwszej już minęło 6 tygodni) i do tej pory cisza.

  • 5. Data: 2023-11-29 17:12:52
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.11.2023 o 17:00, Michał Jakubowski pisze:
> [...]
    >
    > Tak samo mi oryginalnie odpisali, już z ponad tydzień temu im ponownie wysłałem (bo
    od pierwszej już minęło 6 tygodni) i do tej pory cisza.

    No raz przynajmniej nie jestem sam. Też czekam na odpowiedź.

    O dziwo, ostatni zakup we frisco dla odmiany opłaciłem kartą przy
    odbiorze i punkty są.

    MJ

  • 6. Data: 2023-12-25 21:08:40
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]
    >
    > Tak samo mi oryginalnie odpisali, już z ponad tydzień temu im ponownie wysłałem (bo
    od pierwszej już minęło 6 tygodni) i do tej pory cisza.

    Dostałem DZISIAJ maila, że doliczyli punkty. Później sprawdzę, czy
    rachunek się zgadza.

    MJ

  • 7. Data: 2023-12-25 21:24:29
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-11-29 o 17:00, Michał Jakubowski pisze:
    Na kilku kartach z kilku banków to samo.

    Twoje chwile są bezcenne a sprzedajesz je za grosze? ;-)

    Kilka kart z kilku banków ;-)