  • 1. Data: 2007-01-02 13:44:51
    Temat: Promocja visy i transakcje zagraniczne
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy ktoś rejestrował w konkursie Visy transakcje zagraniczne albo dowiadywał
    się czy takowe można rejestrować? W FAQ nie ma nic na ten temat, a szukając
    na stronie visy nie ma ani śladu danych kontaktowych gdzie można się czegoś
    dowiedzieć na temat promocji - ani maila, ani choćby numeru telefonu...

    Problem w tym że o ile transakcje zagraniczne pewnie można wpisywać
    (regulamin nie zabrania, więc nie mogą się wykręcić) to nie wiem co tam
    wpisać jako wartość... :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2007-01-02 13:58:20
    Temat: Re: Promocja visy i transakcje zagraniczne
    Od: JotBe <j...@b...spamu.op.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    >
    > Problem w tym że o ile transakcje zagraniczne pewnie można wpisywać
    > (regulamin nie zabrania, więc nie mogą się wykręcić) to nie wiem co tam

    Z regulaminu loterii:

    Warunkiem wzięcia udziału (...) dokonanie na terenie kraju (...)

    Chyba słowa _na_terenie_kraju_ są tutaj kluczowe :)

    --
    JotBe

  • 3. Data: 2007-01-02 15:06:50
    Od: Wojtas <w...@n...pl>

    JotBe wrote:

    > Z regulaminu loterii:
    >
    > Warunkiem wzięcia udziału (...) dokonanie na terenie kraju (...)
    >

    > Chyba słowa _na_terenie_kraju_ są tutaj kluczowe :)

    no to jedna wystarczy miec w kraju zeby wziac udzial, pozostale moga byc
    zagranica :)

    powodzenia w losowaniu :)

    Wojtek

  • 4. Data: 2007-01-02 15:18:11
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

> [...]
    > wpisywać
    > (regulamin nie zabrania, więc nie mogą się wykręcić) to nie wiem

    Ja wpisuję wartość w PLN po rozliczenu transakcji.

    marekz

  • 5. Data: 2007-01-02 15:55:41
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 02 Jan 2007 14:58:20 +0100, JotBe napisał(a):

    > Z regulaminu loterii:
    > Warunkiem wzięcia udziału (...) dokonanie na terenie kraju (...)
    > Chyba słowa _na_terenie_kraju_ są tutaj kluczowe :)

    Heh, faktycznie... A ja szukałem po słowie "zagranic" :)

    Dzięki za wyjaśnienie sytuacji! Cóż, inna sprawa że jak człowiek ma
    szczęście to wystarczy i jedną transakcję zarejestrować...

    Pozdrawiam,