  • 1. Data: 2004-03-02 15:56:06
    Temat: Promocyjna oferta kredytu refinansowego w Nordea Banku
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Promocyjna oferta kredytu refinansowego
    Nordea Bank Polska wprowadził do swojej oferty promocyjny kredyt -
    przeznaczony na spłatę kredytu mieszkaniowego zaciągniętego w innym banku.

    Promocja pozwala potencjalnemu Kredytobiorcy, który zaciągnął już kredyt
    mieszkaniowy w innym banku, na zmniejszenie jego miesięcznych rat
    kredytowych i może zapewnić znaczne oszczędności w budżecie domowym.

    Promocyjne oprocentowanie (na dzień 24 lutego):
    w PLN od 6,60 %
    w CHF od 2,28 %
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4486

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-02 16:31:11
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    [...]

    > Promocyjne oprocentowanie (na dzień 24 lutego):
    > w PLN od 6,60 %
    > w CHF od 2,28 %
    > calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4486

    jaka całość ? Gdzie jest opisane, jak będzei oprocentowany po okresie
    promocyjnym ?
    KJ

    --
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu
    (J.Collin de Plancy "Słownik wiedzy tajemnej")

    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 3. Data: 2004-03-02 16:51:23
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    > jaka całość ? Gdzie jest opisane, jak będzei oprocentowany po okresie
    > promocyjnym ?

    http://www.nordeabank.pl/pl/article/1988.html
    PLN - WIBOR 6M + marża od 1,1%

    http://www.nordeabank.pl/pl/article/7323.html
    http://www.dobrykredyt.pl/

  • 4. Data: 2004-03-02 16:51:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > http://www.nordeabank.pl/pl/article/1988.html
    > PLN - WIBOR 6M + marża od 1,1%

    Tak BTW nikt nie pisal o artykule w Polityce o kredytach mieszkaniowych >

  • 5. Data: 2004-03-02 16:53:32
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Tak BTW nikt nie pisal o artykule w Polityce o kredytach mieszkaniowych >

    To ja napisze ;P W ostatniej polityce jest artykuł o kredytach mieszkaniowych
    ;-))

  • 6. Data: 2004-03-02 17:09:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > To ja napisze ;P W ostatniej polityce jest artykuł o kredytach
    > mieszkaniowych ;-))

    cieplo, cieplo.
    Teraz porownaj raty w KB i MultiBanku ;)

  • 7. Data: 2004-03-02 17:18:18
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:
    > cieplo, cieplo.
    > Teraz porownaj raty w KB i MultiBanku ;)

    PKOBP, 6,72%, rata 759zł
    Multi, 6,80%, rata 763zł
    BPH, 7,17%, rata 786zł
    ING 7,25%, rata 787zł
    KB, 7,06%, rata 790zł

  • 8. Data: 2004-03-02 17:25:17
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:c22b60$l64$1@news.onet.pl...
    > Promocyjne oprocentowanie (na dzień 24 lutego):
    > w PLN od 6,60 %
    > w CHF od 2,28 %

    Ostatnio widziałem plakat na szybie w PKO BP i tam kredyt w CHF był "od" coś
    poniżej 2% ....