  • 1. Data: 2002-09-14 12:18:07
    Temat: Prowizje Centrow Autoryzacyjnych
    Od: "Stacho" <s...@w...USUN.pl>

    Witam!
    Ile wynosza przykladowe prowizje za transakcje bezgotowkowe (placi sklep).
    Ktore centrum wypada najlepiej (wiem, ze to wszystko sie negocjuje ale
    chodzi mi o przykladowe sumy prowizji). Czy np. 3% od wartosci transakcji to
    duzo? Kolega ma maly sklep i wlasnie zastanawia sie czy zaczac akceptowac
    platnosci kartami.

    --
    Pozdroo, Stacho

  • 2. Data: 2002-10-18 18:06:56
    Temat: Odp: Prowizje Centrow Autoryzacyjnych
    Od: "Tomasz Nowak" <w...@w...pl>

> [...]
    > duzo? Kolega ma maly sklep i wlasnie zastanawia sie czy zaczac akceptowac
    W tej chwili na naszym rynku jest tylko/aż 5 akceptantów:
    - PolCard
    - PeKaO SA
    - BZWBK SA
    - eService
    - Citybank

    Ten ostatni aby wejść na rynek musi mieć dobre prowizje ... proponowałbym
    zacząć od niego. Ale warto spróbować z innymi tylko że oni wolą większe
    placówki gdzie obrót będzie większy i zyski poprzez to większe.

    Tomasz

  • 3. Data: 2002-10-18 19:33:49
    Temat: Re: Prowizje Centrow Autoryzacyjnych
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > (..) Ale warto spróbować z innymi tylko że oni wolą większe
    > placówki gdzie obrót będzie większy i zyski poprzez to większe.

    Ten "większy obrót" to orientacyjnie jaki np. na miesiąc ?

    Pix

  • 4. Data: 2002-10-18 21:53:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Oct 18, 2002 at 09:33:49PM +0200, pix wrote:

    > Ten "większy obrót" to orientacyjnie jaki np. na miesiąc ?

    To troche gdybanie przedpiszcy - chodzi mu o to ze te nowe aby wejsc
    na rynek, musza byc istotnie konkurencyjne. I ze latwiej taki sklep
    spolem wejdzie w umowe z citi niz np. Geant caly sie przepnie na
    niego.

    Dlaczego? Bo straty za nieobslugiwanie karty dla takiego sklepu sa
    zbyt duze. Naprawde.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-10-29 09:18:03
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    pix <p...@w...pl> wrote:

    > Ten "większy obrót" to orientacyjnie jaki np. na miesiąc ?

    1 mln zł miesięcznie - wtedy prowizja schodzi z 3.5% do 2% na przykład w
    BZWBK.

    3.0% to standard w eService
    3.5% w BZWBK

    Opłaty miesięczne 50 do 120 zł.

    --
    / /

  • 6. Data: 2002-10-29 09:23:30
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Oct 29, 2002 at 09:18:03AM +0000, Miernik wrote:

    > Opłaty miesięczne 50 do 120 zł.

    A nie 'od 0zl do ...'? Bo eservice kiedys przeciez za free dawalo
    posy. WBK chyba tez. Czyzby sie to im nagle przestalo oplacac? ;-)

    --

    --w