  • 1. Data: 2010-06-04 12:07:45
    Temat: Prowizje biur na rynku pierwotnym
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Jakie są prowizje biur na rynku pierwotnym?
    Emakler miał chyba zero prowizji na PZU, ale podwójną na sprzedaży? Dobrze
    pamiętam? Czy to była jednorazowa oferta?
    Nie mogę tego znaleźć w cennikach.

    Na którym z popularnych internetowych rachunków maklerskich opłaci się kupić
    Tauron? Wszędzie 2 x 0,39% ?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-06-04 12:20:08
    Temat: Re: Prowizje biur na rynku pierwotnym
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Emakler miał chyba zero prowizji na PZU, ale podwójną na sprzedaży? Dobrze
    > pamiętam?

    Źle.

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-06-05 20:23:25
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Jan Werbiński" news:4c08ecac$0$2601$65785112@news.neostrada.pl

    > Na którym z popularnych internetowych rachunków maklerskich opłaci się
    kupić
    > Tauron? Wszędzie 2 x 0,39% ?

    Jako, że jestem początkującym inwestorem na giełdzie (tauron to mój pierwszy
    zakup akcji i wszystko co z nim związane), ale jeżeli dobrze rozumiem to co
    jest napisane tutaj:
    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/emakler/
    aktywuj_tauron.html

    to eMakler skasuje 0,2% na zakupie akcji, czy chyba dość przyjemna prowizja.

  • 4. Data: 2010-06-05 21:10:52
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Pablo wrote:

    > to eMakler skasuje 0,2% na zakupie akcji, czy chyba dość przyjemna prowizja.

    i 0,39% przy sprzedaży (czyli od całości transakcji będzie coś koło 0,6%)

    --
    Z poważaniem
    Rafał Mróz

  • 5. Data: 2010-06-08 00:52:14
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Pablo wrote:

> [...]
    aktywuj_tauron.html

    > to eMakler skasuje 0,2% na zakupie akcji, czy chyba dość przyjemna

    Kiedy rusza ta oferta? Bo nie mam jeszcze dostępnej opcji w eMaklerze. Gdzie
    leży prospekt emisyjny?