  • 1. Data: 2011-10-04 14:13:19
    Temat: Prysnęły nadzieje
    Od: root <r...@v...pl>

    Nie mam już złudzeń. Mamy kolejny i chyba największy w historii kryzys. Ten
    z 2008/9 to pikuś w porównaniu z tym co bedzie się działo za niedługo
    (właściwie to zapowiedź mieliśmy w zeszłym tygodniu).
    Skoro banki (a pewnie też fundy) już NIE zastanawiają się w co ulokować
    pieniądze ale gdzie je trzymać, żeby nie wyparowały, to już chyba nie szans
    na powstrzymanie walącej się budowli.

    http://www.foxbusiness.com/industries/2011/09/16/ban
    ks-ecb-overnight-deposits-rise-thursday-but-off-2011
    -high/

  • 2. Data: 2011-10-04 14:23:00
    Temat: Re: Prysnęły nadzieje
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

> [...]
    >
    > http://www.foxbusiness.com/industries/2011/09/16/ban
    ks-ecb-overnight-
    deposits-rise-thursday-but-off-2011-high/

    Jak jest to każdy widzi. Ciekawsze jest pytanie: dlaczego tak jest?

  • 3. Data: 2011-10-04 14:31:17
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 16:23 +0200, totus napisał(a):

    ks-ecb-overnight-
    > deposits-rise-thursday-but-off-2011-high/
    >
    > Jak jest to każdy widzi. Ciekawsze jest pytanie: dlaczego tak jest?

    A kij wi ;) Banki?

  • 4. Data: 2011-10-04 14:41:50
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 04-10-2011 o 16:23:00 totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    ks-ecb-overnight-
    > deposits-rise-thursday-but-off-2011-high/
    >
    > Jak jest to każdy widzi. Ciekawsze jest pytanie: dlaczego tak jest?

    boją się pożyczać, bo nie wiedzą jeszcze , kto pływał bez majtek, a fala
    się cofa...
    na dziś zamieszanie zrobiła dexia. Belgijsko-francuski kolos na glinianych
    nogach.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2011-10-04 14:48:08
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

> [...]
    > Skoro banki (a pewnie też fundy) już NIE zastanawiają się w co ulokować
    > pieniądze ale gdzie je trzymać, żeby nie wyparowały, to już chyba nie

    Nie chcę Cię pocieszać ale takie zrezygnowanie może być sygnałem do
    krotkoterminowej zmiany trendu.

    Arch

  • 6. Data: 2011-10-04 14:56:22
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    root wrote:

    > A kij wi ;) Banki?

    Spróbujmy to rozebrać. Banki? W jaki sposób?

  • 7. Data: 2011-10-04 15:06:30
    Od: "!sp" <s...@a...er>

> [...]
    > z 2008/9 to pikuś w porównaniu z tym co bedzie się działo za niedługo
    > (właściwie to zapowiedź mieliśmy w zeszłym tygodniu).

    Skoro już wszędzie trąbią, ze bessa, czas kupować, a nie sprzedawać

  • 8. Data: 2011-10-04 15:28:45
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > z 2008/9 to pikuś w porównaniu z tym co bedzie się działo za niedługo
    > (właściwie to zapowiedź mieliśmy w zeszłym tygodniu).

    Ja rozumiem zwątpić gdzieś tak o godzinie 23:00 gdzie już wszystkie ticki
    pokończone i poszczególne świece uformowane, ale o 16:13 w połowie
    dnia/sesji ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-10-04 15:45:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Ja rozumiem zwątpić gdzieś tak o godzinie 23:00 gdzie już wszystkie ticki
    > pokończone i poszczególne świece uformowane, ale o 16:13 w połowie
    > dnia/sesji ?.

    Gdyby dzisiaj o 23:00 się to wszystko miało tak zakończyć:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/efe90837ce
    4bc84a.html

    ... to spodziewałbym się ruchu na 1570, a wtedy obrońcy świata byliby bliscy
    wybicia z głowy siłom zła marzeń o podwójnym szczycie na FGOLD-zie ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2011-10-04 16:06:51
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 04 Oct 2011 16:56:22 +0200, totus napisał(a):

    > Spróbujmy to rozebrać. Banki? W jaki sposób?

    Hmm... znasz moje zdanie. Banki pożyczają więcej niz same mają. Bez
    opamiętania, byle tylko wykazać papierowy zysk będący różnicą między
    przychodem za 30 lat a kosztem ponoszonym w tej chwili. Chłopcy w krawatach
    zwani dumnie menedżerami, olewają sikiem prostym ryzyko zmiany spreadu stóp
    procentowych krótko- i długoterminowych. A jak coś takiego mam miejsce (bo
    w ciagu 30 lat na pewno się trafi) to wołają o pomoc do tatusia (ECB).