  • 1. Data: 2004-11-24 09:51:14
    Temat: Przedswiąteczna niespodzianka INTELIGO dla e-pko-wców
    Od: "dario" <a...@p...onet.pl>

    nie wiem jak u reszty , ale u mnie się obudzili i pobrali opłatę za kartę
    do rachunku inteligo -e-superkonto za wszystkie miesiące wstecz ( karta
    nie była aktywowana) , i w ogóle dlaczego teraz zareagowali i nagle się im
    przypomniało iż jest tak w regulaminie( mimo iz nie aktywowana ale
    wydana -opłata sie należy ) i dlaczego naraz za wszyskie m-ce ??

  • 2. Data: 2004-11-24 10:12:29
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    dario wrote:
> [...]
    > przypomniało iż jest tak w regulaminie( mimo iz nie aktywowana ale
    > wydana -opłata sie należy ) i dlaczego naraz za wszyskie m-ce ??

    Powiem więcej - za aktywowaną kartę też nie pobierali opłaty (teraz
    pobrali, u mnie z datą 18-11-2004). Sądzę, że ładny z tego może być
    bałagan zwłaszcza, że informowali na infolinii, że eks-e-pekaowcy mają
    pierwszą kartę zwolnioną z opłat wogóle.