  • 1. Data: 2002-08-12 08:14:39
    Temat: Przeglad operacji wykonanych w mBanku
    Od: "andi" <a...@p...fm>

    Czy macie problem z podgladem operacji wykonanych?
    Ja mam "The parameter is incorrect."
    A zatem nie moge wydrukowac potwierdzenia przelewu.
    Pomozcie

  • 2. Data: 2002-08-14 12:09:17
    Temat: Re: Przeglad operacji wykonanych w mBanku
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <aj7qot$17g$1@news2.tpi.pl>, andi wrote:

    > Czy macie problem z podgladem operacji wykonanych?
    > Ja mam "The parameter is incorrect."
    > A zatem nie moge wydrukowac potwierdzenia przelewu.

    Miałem to na emaxie, ale po kilku interwencjach i tłumaczeniach
    prostych rzeczy naprawili.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 3. Data: 2002-08-21 09:17:07
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>

    > Czy macie problem z podgladem operacji wykonanych?
    > Ja mam "The parameter is incorrect."
    > A zatem nie moge wydrukowac potwierdzenia przelewu.
    > Pomozcie

    ja mam to samo, pan na mlinii zasugerowal zmiane przegladarki z netscape na ie.
    powiedzialem mu co o tym mysle i zostawilem temat problemu do przemyslenia. :)

    wojtek

  • 4. Data: 2002-08-27 08:44:44
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    In article <s...@v...ci.uw.edu.pl>, Jacek Grodzki wrote:

    > Miałem to na emaxie, ale po kilku interwencjach i tłumaczeniach
    > prostych rzeczy naprawili.

    Działało i znowu nie działa.