  • 1. Data: 2004-06-08 09:45:56
    Temat: Re: KONTO ITERNETOWE DLA SP. Z O. O.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Adamski <a...@w...pl> wrote:
    > Czy ktos moze polecic cos jak w temacie? Telepekao 24 padlo i musze
    > szukac nowego konta.

    VW Bank direct?

    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-08 09:48:22
    Temat: KONTO ITERNETOWE DLA SP. Z O. O.
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy ktos moze polecic cos jak w temacie? Telepekao 24 padlo i musze szukac
    nowego konta.

    Adam

  • 3. Data: 2004-06-09 09:58:32
    Od: "Paweł Bień" <b...@w...pl>

    >Czy ktos moze polecic cos jak w temacie? Telepekao 24 padlo i musze szukac
    >nowego konta.
    >
    >Adam

    "Skorzystaj z rachunku eFirma plus dla spółek z o.o.
    i akcyjnych. Przelewy tylko 60 gr. Darmowy dostęp elektroniczny.

    Rachunek łączy zalety konta internetowego z dostępem do rachunku z dowolnego
    miejsca na świecie, z funkcjonalnością systemu typu home banking,
    umożliwiającego współdziałanie wielu osób przy uwierzytelnianiu transakcji.

    Korzyści z rachunku eFirma plus:
    - atrakcyjne ceny - przelewy 0,60 zł,
    - prowadzenie rachunku 30 zł/mies,
    - szeroki dostęp do rachunku - tradycyjny oddział, telefon, internet
    - pełne bezpieczeństwo transakcji
    - definiowanie wielu użytkowników rachunku
    - przydzielanie uprawnień do dokonywania operacji na rachunku wybranym osobom
    w zależności od wysokości kwot transakcji
    - wyznaczanie osób jedynie do wprowadzania transakcji do systemu bez
    możliwości ich zatwierdzania &#8211; np. pracowników księgowości.
    - przelewy zagraniczne
    - przyjazny dla klienta interfejs dostępu przez internet

    Do rachunku bankowego prowadzonego w ramach pakietu eFirma Plus wydawane są 3
    bezpłatne karty Visa Electron."

    zapraszam
    Paweł Bień
    Nordea Bank Polska
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2004-06-09 10:06:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > zapraszam
    > Paweł Bień
    > Nordea Bank Polska

    No wreszcie pracownicy przestają pisać "anonimowe" posty. Pochwalam ;-)))) I
    dorzucę jeszcze jako bonus, że rachunek firmowy w Nordea nie jest złym
    pomysłem.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-06-09 10:08:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > No wreszcie pracownicy przestają pisać "anonimowe" posty. Pochwalam
    > ;-)))) I dorzucę jeszcze jako bonus, że rachunek firmowy w Nordea nie
    > jest złym pomysłem.

    Potwierdzam :)

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-06-09 10:45:07
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:ca6nir$i49$1@news.onet.pl...

    > Potwierdzam :)

    Tyż :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2004-06-09 12:34:26
    Temat: Przelew do Estonii w Nordei - cena krajowa? Re: KONTO ITERNETOWE DLA SP. Z O. O.
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Paweł Bień <b...@w...pl> wrote:

    > zapraszam
    > Paweł Bień
    > Nordea Bank Polska

    O, skoro już tu jest ktoś z Nordei może rozwieje te wątpliwości:

    http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=lang_en|lan
    g_pl&ie=UTF-8&inlang=pl&newwindow=1&frame=right&th=d
    f387dec3735dba&seekm=20040607143504.2C1C.1.NOFFLE%25
    miernik%40ctnet.pl.local#link8

    (chodzi mi o te przelewy do Estońskiej Nordei "za grosze".

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 8. Data: 2004-06-12 19:42:12
    Od: "Gosi@" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Adamski" napisał w wiadomości

    > Czy ktos moze polecic cos jak w temacie? Telepekao 24 padlo i musze szukac
    > nowego konta.

    BZ WBK
    pozdrawiam
    gosi@