  • 1. Data: 2012-08-09 13:20:23
    Temat: Przelew z Alior Sync
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    Witam.
    Czy może mnie ktoś oświecić czy przelewy z Alior Sync do Aliora idą
    elixirem? Jakoś nie mogę poszukać na grupie.

    Pozdrawiam
    Ebald

  • 2. Data: 2012-08-09 13:31:35
    Temat: Re: Przelew z Alior Sync
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ebald <e...@i...pl> writes:

    > Witam.
    > Czy może mnie ktoś oświecić czy przelewy z Alior Sync do Aliora idą
    > elixirem? Jakoś nie mogę poszukać na grupie.

    No słusznie, bo jakbyć poszukał, to byś pewnie znalazł, że są
    natychmiastowe, więc raczej wykluczony jest tu eliksir.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Applause, n:

  • 3. Data: 2012-08-09 13:36:29
    Od: "Konfabulator" <w...@N...gazeta.pl>

    Ebald <e...@i...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Czy może mnie ktoś oświecić czy przelewy z Alior Sync do Aliora idą
    > elixirem? Jakoś nie mogę poszukać na grupie.

    Słabo szukałeś. Idą wewnętrznie.