  • 1. Data: 2006-07-31 17:42:35
    Temat: Przelew z HSBC UK do Inteligo PL w dokladnie 27 minut
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    Koszt 21 funtow (standardowy). I to juz drugi raz z rzedu w mojej przygodzie
    z obu bankami. Po pierwszym przelewie nie zostalem pozniej obarczony zadnymi
    kosztami agencyjnymi. Przelew zlecony po godzinie 16 (w PL 17). Western
    Union moze sie zaczac bac.

    (crossposted na alt.pl.emigracja.londyn)

  • 2. Data: 2006-07-31 21:22:03
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > obarczony zadnymi kosztami agencyjnymi. Przelew zlecony po godzinie 16 (w
    > PL 17). Western Union moze sie zaczac bac.

    a jaka kwote przesylales??

  • 3. Data: 2006-08-01 06:57:55
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > a jaka kwote przesylales??
    dokladnie, bo wysokosc prowizji z lekka szokuje

  • 4. Data: 2006-08-01 07:24:28
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "RobertS" <r...@x...pl> wrote in message

    > dokladnie, bo wysokosc prowizji z lekka szokuje

    500 f

  • 5. Data: 2006-08-01 08:06:30
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    > 500 f

    no to sie oplacalo bo western Union bierze 21 L za 200-300L.
    a jak wyglada dyspozycja przelewu zagranicznego w HSBC?/ amoze robiles to
    online??
    Znajomi wysylali 500L kilka miesiecy temu przez lloydsa do millenium i
    zaplacili 20l lloydsowi a potem jeszcze chyba posrednik PKO SA wziol tez 20L
    chyba wszystko razemich kosztowalo okolo 45L.
    BTW wiem z doswiadczenia ze wiekszosc polakow przesyla kwoty w okolicy
    100-150L /tydzien bo ma trudnosci z oszczdzaniem tak duzej kwoty (500) :)))
    bo jest wiele pokus jak zakupy alkohol itp...
    pozdro
    maciej

  • 6. Data: 2006-08-01 09:44:57
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    maciej j. napisał(a):

> [...]
    > 100-150L /tydzien bo ma trudnosci z oszczdzaniem tak duzej kwoty (500) :)))
    > bo jest wiele pokus jak zakupy alkohol itp...

    A przez moneybookers by wyszło 2.30EUR (tylko troche dłużej idzie).

    p. m.