  • 1. Data: 2009-10-14 16:59:06
    Temat: Przelew z KK Aliora.
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Próbuję zrobic przelew z karty kredytowej aliora, ale nie przychodzi kod
    sms na komórkę. Co jest grane?

    azot

  • 2. Data: 2009-10-14 17:45:07
    Temat: Re: Przelew z KK Aliora.
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "azot" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Próbuję zrobic przelew z karty kredytowej aliora, ale nie przychodzi kod
    > sms na komórkę. Co jest grane?
    >
    > azot

    Próbowałem trzykrotnie. Po 20 minutach od wylogowania się ze strony,
    przyszły 3 kody. Dwa z nich to nawet dwukrotnie, łącznie 5 smsów. Teraz mam
    ich gdzieś. Przelałem pieniądze z innego konta.

    azot

  • 3. Data: 2009-10-14 17:47:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "azot" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Próbuję zrobic przelew z karty kredytowej aliora, ale nie przychodzi kod
    > sms na komórkę. Co jest grane?

    W taki śnieg nawet sms-om nie chce się nigdzie łazić.

  • 4. Data: 2009-10-14 18:31:41
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Paź, 18:59, "azot" <a...@g...pl> wrote:

    > Co jest grane?

    Nic. Normalka u Aliora. To parabank..;-)