  • 1. Data: 2006-09-12 22:38:01
    Temat: Przelew z KK Raiffeisen przez telefon?
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Witam - mam takie szybkie pytanie... Czy posiadając KK (VISA Nowa)
    w Raiffeisen Bank, ale nie posiadając listy haseł jednorazowych, da
    się przez telefon wykonać przelew z konta KK na konto w innym banku?

    Według tabeli opłat przelew z konta KK jest bezpłatny, ale czy da się
    przez telefon, czy tylko przez Internet (do czego niezbędne są hasła
    jednorazowe - nie zamówione wcześniej bo nie były dotychczas potrzebne,
    a zamówione teraz mogą nie zdążyć przyjść pocztą na czas)?

    Drugie pytanie - czy są jakieś przeciwwskazania, by taki przelew
    wykonać na konto innej KK (MC National Geographic) w tym samym banku?

    Oczywiście wiem że będzie to operacja gotówkowa, ale chodzi tutaj
    o kredyt bardzo krótkoterminowy: GP tej innej KK kończy się o tydzień
    za wcześnie, stąd próba takiej kombinacji.

    Marek

  • 2. Data: 2006-09-12 23:10:34
    Temat: Re: Przelew z KK Raiffeisen przez telefon?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "MM" <s...@a...gda.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:ee7cs9$3f7$1@alf.lan.amelek.gda.pl...

    > Drugie pytanie - czy są jakieś przeciwwskazania, by taki przelew
    > wykonać na konto innej KK (MC National Geographic) w tym samym
    > banku?

    Nie da sie zrobic. Trzeba na rachunek w innym banku, a dopiero
    stamtad na tego MC. Przez telefon da sie wykonac przelew z karty.

    marekz