  • 1. Data: 2008-06-20 12:20:09
    Temat: Przelew zagraniczny z mBanku - opłaty
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Pobrało mi właśnie opłaty beneficjenta za przelew zagraniczny z mBanku.
    Zaznaczyłem, że opłaty pokrywa zleceniodawca, więc mnie to nie dziwi. Pani
    na mCzacie powiedziała, że mogą pobrać opłaty nawet 6 miesięcy od wysłania
    przelewu. Ja wysyłałem w pierwszych dniach kwietnia.
    Co mnie dziwi - numer referencyjny opłaty nie pasuje do numeru żadnego z
    przelewów. Na mCzacie powiedziano, że mi mogą powiedzieć w mLinii.
    Wysłałem tylko 3 przelewy zagraniczne, ale co by było gdybym wysłał ich 50?
    Potem co drugi dzień miałbym dzwonić do mLinii, żeby sprawdzić, którego
    przelewu dotyczy opłata? Czy da się jakoś inaczej?

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]