  • 1. Data: 2011-05-22 18:43:48
    Temat: Przelewy SEPA - powyzej 50 tys. euro?
    Od: zg <z...@v...pl>

    Czy przelewy SEPA podlegaja ciagle ograniczeniu do kwoty 50 tys. euro?
    Czy to zlezy od banku? Jedne podaja ten warunek, a inne - nie.

    --
    zg

  • 2. Data: 2011-05-22 20:00:38
    Temat: Re: Przelewy SEPA - powyzej 50 tys. euro?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "zg" <z...@v...pl> napisal w wiadomosci grup
    > Czy przelewy SEPA podlegaja ciagle ograniczeniu do kwoty 50 tys. euro? Czy
    > to zlezy od banku? Jedne podaja ten warunek, a inne - nie.

    Podlegaja. Trzeba dzielic.

  • 3. Data: 2011-05-22 20:39:58
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > Czy przelewy SEPA podlegaja ciagle ograniczeniu do kwoty 50 tys. euro?
    > Czy to zlezy od banku? Jedne podaja ten warunek, a inne - nie.

    Sam system nie ma blokady na jakas maks kwote i widzialem juz przelewy
    SEPA na kwoty grubo ponad 100 mln USD ale co ustalily moze sobie
    pojedyncze banki w polsce to nie wiem.

    pozdr

  • 4. Data: 2011-05-22 20:40:50
    Od: Regand <r...@w...pl>

    > SEPA na kwoty grubo ponad 100 mln USD ale co ustalily moze sobie

    ofkorz EUR :)