  • 1. Data: 2003-05-08 21:22:25
    Temat: Przelewy dolarowe z zagranicy.Jakie oplaty?
    Od: j...@p...onet.pl

    Czy i ile placicie za przelewy z zagranicy na konto dolarowe w PKObp (w banku
    nie umiano mi kompetentnie odpowiedziec, tlumaczac, ze zalezy to od nadawcy
    przelewu).
    Za taki przelew w WBK placilem 5dolarow (ale to zlodzieje, nic dziwnego),
    natomiast w PEKAO nie place obecnie nic.
    Ciekaw jestem jak jest w PKObp.
    pozdr Grupe

  • 2. Data: 2003-05-12 19:40:23
    Temat: Re: Przelewy dolarowe z zagranicy.Jakie oplaty?
    Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@W...o2.pl>

> [...]
    banku
    > nie umiano mi kompetentnie odpowiedziec, tlumaczac, ze zalezy to od

    to niezła odpowiedź, bo od nadawcy zależy kwota i opcja kosztów.
    W KB SA opłaty są od 0zł do 300 - zależy od podmiotu i kwoty.