  • 1. Data: 2009-07-15 07:37:34
    Temat: Przelewy w Eurobanku leżą
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Wy też nie możecie wykonać przelewu w Eurobanku? Jak klikam przycisk
    dalej kręci się wiatraczek i po minucie wyskakuje kod błędu.

  • 2. Data: 2009-07-15 07:41:39
    Temat: Re: Przelewy w Eurobanku leżą
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 15 Lip, 09:37, XYZ <j...@m...bin> wrote:
    > Wy też nie możecie wykonać przelewu w Eurobanku? Jak klikam przycisk
    > dalej kręci się wiatraczek i po minucie wyskakuje kod błędu.

    Koło 8.00 było OK
    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2009-07-15 08:07:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XYZ" h3k110$iar$...@n...onet.pl

    > Wy też nie możecie wykonać przelewu w Eurobanku? Jak klikam przycisk dalej kręci
    się wiatraczek

    To wentylator -- w Eurobanku dbają o dobry klimat. ;)

    > i po minucie wyskakuje kod błędu.

    IMO cieszyć się należy, gdy przelew z EB pójdzie,
    zamiast marudzić, gdy nie pójdzie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2009-07-15 08:31:30
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-15 09:37, XYZ wrote:
    > Wy też nie możecie wykonać przelewu w Eurobanku? Jak klikam przycisk
    > dalej kręci się wiatraczek i po minucie wyskakuje kod błędu.
    Jak usunąłem z tytułu przelewu "ł" udało się wysłać.

  • 5. Data: 2009-07-15 11:07:30
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Polskie litery to od dawna staram się usuwać.
    Ostatnio w jakimś banku nie chciał pójść przelew z cudzysłowem "
    W dodatku wyskakiwał jakiś idiotyczny komunikat nie na temat.
    Trochę głupie, bo w nazwach wielu firm występuje cudzysłów.
    Dało się zastąpić przez appostrof '
    Ale może być kłopot z importem przelewów.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-07-15 11:37:39
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-07-15 13:07, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Trochę głupie, bo w nazwach wielu firm występuje cudzysłów.
    > Dało się zastąpić przez appostrof '
    > Ale może być kłopot z importem przelewów.

    ZTCW cudzysłów jest znakiem niedozwolonym w systemie ELIXIR, ale polskie
    litery są OK, zresztą niemal zawsze przelewam z tytułem "Wpłata własna"
    i nigdy nie miałem problemu, również w Eurobanku.