  • 1. Data: 2012-02-05 20:55:08
    Temat: Przelewy z KK Citi
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Z karty tej ztcw mozna robic przelewy gotowkowe
    w ramach platnosci okreslonych rachunkow.
    Czy mozna takie zlecenia skladac z data przyszla jak normalny przelew?
    Pytam z ciekawosci, bo niebawem mam byc obdarowany takową KK

  • 2. Data: 2012-02-05 21:12:45
    Temat: Re: Przelewy z KK Citi
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mozna takie zlecenia skladac z data przyszla jak normalny przelew?
    > Pytam z ciekawosci, bo niebawem mam byc obdarowany takową KK

    W samoobsludze nie mozna. Przez Citiphone nie sprawdzalem...

    MK

  • 3. Data: 2012-02-05 21:43:03
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >W samoobsludze nie mozna. Przez Citiphone nie sprawdzalem...

    Też nie można, a to kolejna CitiGłupota. Sami na tym tracą, klientom ta
    funkcjonalność mało potrzebna. Płacimy zaraz po rozliczeniu karty zamiast w
    terminie płatności rachunku.

  • 4. Data: 2012-02-05 22:00:25
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Też nie można, a to kolejna CitiGłupota. Sami na tym tracą, klientom ta
    > funkcjonalność mało potrzebna. Płacimy zaraz po rozliczeniu karty zamiast
    > w terminie płatności rachunku.

    Tak czy siak, (CitiGlupota) chodzilo mi raczej o wlasna wygode
    bo niektore r-ki dostaje na kilka okresow w przod np.
    wg. przewidywanej prognozy zuzycia gazu