  • 1. Data: 2007-07-26 09:42:33
    Temat: Przeliczniki dla kart (mini test) Polbank vs ING
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    No wychodzi na to, że mamy nowego lidera odnośnie przeliczników. Karta
    Polbanku (VISA electron) pobiła, w moim małym teście, MC ING co jest
    bardzo dobrym wynikiem. Z tego co już pisałem kartą można płacić w
    internecie, ale bank nie zapewnia, że wszędzie. Większe wypłaty
    gotówki przy pomocy tej karty zagranicą też wydają się jak
    najbardziej wskazane. Co jeszcze? Transakcje Polbanku zostały rozliczone
    tego samego dnia (w historii konta pojawiły się jednak po dwóch dniach
    26.07). Czyli można postawić tezę - sprawdzamy kurs waluty na stronie
    Polbanku i wiem dokładnie ile zapłacimy, bo karta tak jak wspominałem
    jest bezpośrednio przeliczana na złotówki. Do manakamentów można
    zaliczyć, tak jak przedstawiłem poniżej, to że nie wiem za co płacimy
    - lakoniczna pozycja "WYPŁATA ZAGR.".

    MC ING:
    2007-07-25 2007-07-24 PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 USA 100,00 HUF -1,54
    2007-07-25 2007-07-24 PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 USA 3,00 HKD -1,04
    2007-07-25 2007-07-24 PAYPAL *WIKIMEDIA 4029357733 USA 3,00 DKK -1,54

    VISA Polbank:
    25/07/2007 25/07/2007 999ZCLR0720600SO WYPŁATA ZAGR. PLN 1,52
    25/07/2007 25/07/2007 999ZCLR0720600SN WYPŁATA ZAGR. PLN 1,04
    25/07/2007 25/07/2007 999ZCLR0720600SM WYPŁATA ZAGR. PLN 1,52

    Także mamy aktualnie za darmo - całkiem niezłe konto oprocentowane 5% i
    do niego kartę z bardzo dobrymi przelicznikami plus wypłaty z
    bankomatów Polbanku i Euronetu oraz przelewy do wszyskich. Do tego też
    mamy dostęp przez www tylko spod IE-only-Windows i to też nie do końca,
    bo Vista na razie się nie łapie, zabezpieczenie certyfikatem i hasło
    logowania, które może mieć max 8 znaków ;)

    Jakby tak zmieszać najlepsze rzeczy z Polbanku i mBanku to mielibyśmy
    niezłego potwora, który pozamiatał by wszystkich!

  • 2. Data: 2007-07-26 09:53:29
    Temat: Re: Przeliczniki dla kart (mini test) Polbank vs ING
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    > bo Vista na razie się nie łapie, zabezpieczenie certyfikatem i hasło
    > logowania, które może mieć max 8 znaków ;)

    Sadze, ze sie polepsza - zakladam, ze tee zabezpieczenie, ktore teraz wdrozyli,
    zakupili na lapucapu, po jakis wlamach - pierwsza wersja systemu byla smieszna
    - dziura z loginem i haslem i tyle.

  • 3. Data: 2007-07-26 12:09:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > No wychodzi na to, że mamy nowego lidera odnośnie przeliczników. Karta
    > Polbanku (VISA electron) pobiła, w moim małym teście, MC ING co jest

    w zasadzie to się nie spodziewałem tak dobrego wyniku...juz od jakiegos
    czasu wybieram sie do Polbanku w celu otwarcia konta, przy okazji
    skorzystam tez z kk...

    pozdr.
    RobertS