  • 1. Data: 2004-06-18 09:59:53
    Temat: Przeniesienie KK VE z mBanku na VC w Multi
    Od: "paff" <p...@g...pl>

    Witam,

    Mam KK VE w mBanku w oparciu o status studenta z limitem 750 pln i
    chciałbym przenieść ją do Multi. Czy w ramach przeniesienia mogę liczyć na
    KK VC w Multi z minimalnym limitem czyli 1000 pln.

    pozdrowienia,
    paff

  • 2. Data: 2004-06-18 11:11:50
    Temat: Re: Przeniesienie KK VE z mBanku na VC w Multi
    Od: Kwiatowa Wróżka <w...@z...org>

    On Fri, 18 Jun 2004 09:59:53 +0000 (UTC), "paff"

> [...]
    >chciałbym przenieść ją do Multi. Czy w ramach przeniesienia mogę liczyć na
    >KK VC w Multi z minimalnym limitem czyli 1000 pln.

    A czy multi przyznaje VC w oparciu o status studenta?
    --
    Kajka