  • 1. Data: 2006-12-17 20:38:22
    Temat: Przeniesienie kredytu w CHF
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam,

    zanim zacznę dzwonić po bankach - wiecie może czy mając konkretną sumę do
    spłaty we frankach spokojnie można wziąć kredyt refinansowy na jego spłatę
    również we frankach? Tzn. pożyczyć konkretnie, np 50 tys. CHF z przeznaczeniem
    na spłatę umowy kredytowej?
    Czy to typowe, czy też sporadyczne - jeśli rzadkie to które banki oferują taką
    opcję?

    Oczywiście chodzi o zminimalizowanie kosztów zmiany banku, spreadu, prowizi,
    itp.

    A może któryś z banków ma teraz dobrą ofertę refinansową?

    Z góry dzięki i sorry za ilość pyań :)

    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 2. Data: 2006-12-18 08:11:45
    Temat: Re: Przeniesienie kredytu w CHF
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > na spłatę umowy kredytowej?
    > Czy to typowe, czy też sporadyczne - jeśli rzadkie to które banki oferują taką

    Warunkiem koniecznym przeprowadzenia takiej sprytnej operacji
    jest możliwość spłaty _bezpośrednio_ w CHF w Twoim banku.
    Sprawdź, to nie zdaża się często.

    Generalnie opcja taka istnieje, ale nie nastawiaj się,
    że wybór banków będzie duży i operacja łatwa.

    > A może któryś z banków ma teraz dobrą ofertę refinansową?

    Z pewnością ma, ale która jest dla Ciebie dobra, to już może
    zależeć od Twojej konkretnej sytuacji.

    Próbowałeś już obniżyć %% poprzez pisemko do banku?

    pozdr
    ~|_ukasz

  • 3. Data: 2006-12-18 16:39:39
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > zależeć od Twojej konkretnej sytuacji.
    >
    > Próbowałeś już obniżyć %% poprzez pisemko do banku?

    jeszcze nie, nie ukrywam że wiedza na temat możliwości obniżenia %% w innym
    banku byłaby dla mnie cenna m. in. z tego tytułu, tj. zanim przeniósłbym
    definitywnie kredyt najpierw próbował ponegocjować w obecnym banku.

    Miałbym rząd wielkości, do jakiego mogę/powinienem walczyć.

    Teraz to trochę będzie strzał w ciemno, ale pewnie zrobię go od razu, tj. zaraz
    po sprawdzeniu części I Twojego maila.

    Pozdrawiam,
    Grzesiek

  • 4. Data: 2006-12-18 21:23:59
    Od: <4...@n...pl>

> [...]
    >
    > Miałbym rząd wielkości, do jakiego mogę/powinienem walczyć.
    >
    > Teraz to trochę będzie strzał w ciemno, ale pewnie zrobię go od razu, tj.

    A czemu dalej w CHF?
    Ja akurat biorę na spłatę w PLN, dosyc dobry moment na przewalutowanie,
    niski kurs franka.
    A może spróbuj na www.aukcjekredytowe.pl Tam banki biją się o Twój kredyt.

    Pozdro
    Andzia

  • 5. Data: 2006-12-19 09:12:31
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > definitywnie kredyt najpierw próbował ponegocjować w obecnym banku.
    >
    > Miałbym rząd wielkości, do jakiego mogę/powinienem walczyć.

    To i tak lepiej wybrać się niezobowiązująco do Expndera,
    tam powinni Ci podać konkretne oferty.
    Na pbb to ciężko będzie, bo wróżek w takich sprawach tu nie ma
    (nie podałeś _żadnych_ danych pozwalających określić Twoją sytuację).
    Wiesz, czucie i wiara tu nie wystarczą ;)

    Jeśli chodzi o spłacanie CHF bezpośrednio CHF to próbuję się
    czegoś dowiedzieć od zaprzyjaźnionego doradcy... w przypadku
    sukcesu coś jeszcze dopiszę.

    pozdr
    ~|_ukasz

  • 6. Data: 2006-12-19 09:29:36
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    ~|_ukasz napisał(a):

    > Jeśli chodzi o spłacanie CHF bezpośrednio CHF to próbuję się
    > czegoś dowiedzieć od zaprzyjaźnionego doradcy... w przypadku
    > sukcesu coś jeszcze dopiszę.

    Zapowiedziane info:
    "Jeżeli bank umozliwia splate w CHF to można taką akcję zrobić w DB.
    Poki co to chyba jedyny bank w Polsce, który wyplaca kredyt w walucie.

    Innymi slowy jest to możliwe z mille, i chyba z PKO BP."

    pozdr
    ~|_ukasz

  • 7. Data: 2006-12-19 22:27:23
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > Poki co to chyba jedyny bank w Polsce, który wyplaca kredyt w walucie.
    >
    > Innymi slowy jest to możliwe z mille, i chyba z PKO BP."

    Cześć,

    dzieki za sugestie i informacje.
    Umawiam sie do Expandera :)

    pzdr,