  • 1. Data: 2012-01-30 18:23:38
    Temat: Przeniesienie rachunku z mbanku do Aliora
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    Aktualnie korzystam z konta w mbanku. Ostatnio doskwiera mi jednak brak
    oddziału i to że wszystko muszę załatwiać korespondencyjnie. Jest to
    wygodne ale zabiera sporo czasu. Zastanawiam się nad przeniesieniem
    rachunku do Aliora. Pod względem opłat wyjdzie mi to nawet korzystniej
    bo w mbanku płacę miesięcznie 6 zł (polecenie zapłaty i usługa
    bezpłatnych wszystkich bankomatów), a w aliorze wyjdzie 5 zł ale
    rachunek jest oprocentowany (lokata nocna). Poza rorem korzystam jeszcze
    z karty kredytowej (w mbanku mam visa platinum, w aliorze takiej nie
    dostanę) i z dedykowanych do niej usług dodatkowych, z rachunku
    maklerskiego (to Alior też oferuje).

    Czy macie jakieś uwagi i spostrzeżenia co w Aliorze będzie gorsze niż w
    mbanku i dlaczego mogę nie być zadowolony ze zmiany ?

    pozdr.
    Mr. Owl

  • 2. Data: 2012-01-30 18:33:15
    Temat: Re: Przeniesienie rachunku z mbanku do Aliora
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-01-30 19:23, Pan Sowa pisze:

    > Czy macie jakieś uwagi i spostrzeżenia co w Aliorze będzie gorsze niż w
    > mbanku i dlaczego mogę nie być zadowolony ze zmiany ?

    Pod względem obsługi klienta żaden bank nie będzie gorszy od mbanku ;).
    Aliora polecam, też się przeniosłem z mbanku i jestem zadowolony.
    Kredytówki mają drogie (jeśli nie wyrabiasz sporych limitów) ale
    kredytówke dobrze mieć w innym banku niż ROR więc to chyba nie problem.

  • 3. Data: 2012-01-30 18:35:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości grup

    > Czy macie jakieś uwagi i spostrzeżenia co w Aliorze będzie gorsze niż w
    > mbanku i dlaczego mogę nie być zadowolony ze zmiany ?

    Oferta kredytowa będzie gorsza. Po mBanku to zapewne będziesz ją odbierał
    jako żenująco żałosną.

    Onlajnowość też gorsza niż w mBanku. Księgowania mają plusy (wychodzące) i
    minusy (przychodzące).

  • 4. Data: 2012-01-30 18:36:54
    Od: michalis <m...@p...com>

> [...]
    > oddziału i to że wszystko muszę załatwiać korespondencyjnie. Jest to
    > wygodne ale zabiera sporo czasu. Zastanawiam się nad przeniesieniem

    http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/aliorbank/2
    910593

  • 5. Data: 2012-01-30 18:43:39
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-01-30 19:35, MarekZ pisze:
    > Oferta kredytowa będzie gorsza. Po mBanku to zapewne będziesz ją
    > odbierał jako żenująco żałosną.

    Co do zasady to nie korzystam z kredytów jedynie z karty kredytowej ale
    spłacam w terminie tak więc oprocentowanie nie ma znaczenia.

    > Onlajnowość też gorsza niż w mBanku. Księgowania mają plusy (wychodzące)
    > i minusy (przychodzące).

    Właśnie tej gorszej "onlajnowości" się obawiam.

  • 6. Data: 2012-01-30 18:43:54
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-01-30 19:36, michalis pisze:
    > http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/aliorbank/2
    910593

    Dzięki :)

  • 7. Data: 2012-01-30 18:46:34
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-01-30 19:33, michalis pisze:
> [...]
    > Kredytówki mają drogie (jeśli nie wyrabiasz sporych limitów) ale
    > kredytówke dobrze mieć w innym banku niż ROR więc to chyba nie problem.

    Akurat z obsługi w mbanku jestem zadowolony, na połączenie z
    konsultantem nie czekam (od razu się łączy), wszystko da się załatwić
    albo telefonicznie albo korespondencyjnie.

    Limit na poziomie 30 tyś pewnie wyrobię. Natomiast sama kredytówka
    Aliora wydaje mi się niespecjalna, niby jest ten zwrot 0,5-1% ale poza
    tym karta nie oferuje np. żadnych rabatów.

  • 8. Data: 2012-01-30 21:00:11
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "michalis" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > kredytówke dobrze mieć w innym banku niż ROR więc to chyba nie problem.

    Jakies uzasadnienie ?
    Bo ja widze tu ewentualna niedogodnosc
    w postaci braku automatycznej splaty.

    Pozdro

  • 9. Data: 2012-01-30 21:09:49
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Limit na poziomie 30 tyś pewnie wyrobię. Natomiast sama kredytówka Aliora
    > wydaje mi się niespecjalna, niby jest ten zwrot 0,5-1% ale poza tym karta
    > nie oferuje np. żadnych rabatów.

    Rzuc okiem na Golda z Polbanku - cofka 1%
    nie najgorszy pakiet dodatkowy,
    a 18kzl lub 60 transakcji starczy aby zniesc oplate
    plusem sa tez niezle przeliczniki walutowe

    Nie wiem w jakies sferze rabatow oczekujesz,
    - zawsze mozna miec tez inna karte ;)

    Pozdro

  • 10. Data: 2012-01-31 08:38:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 22:09:49 +0100, Waldek napisał(a):

    > Rzuc okiem na Golda z Polbanku - cofka 1% nie najgorszy pakiet
    > dodatkowy,
    > a 18kzl lub 60 transakcji starczy aby zniesc oplate plusem sa tez niezle
    > przeliczniki walutowe

    Jeżeli zależy Ci na najlepszych przelicznikach to bierz VISA zamiast MC.

    --
    xbartx