  • 1. Data: 2008-09-02 19:26:59
    Temat: Przeniesienie zadłużenia zagranicznego.
    Od: Daniel <d...@l...com>

    Witam serdecznie,

    Czy ktoś z was zna może bank, który jest w stanie przenieść zadłużenie
    z karty kredytowej wydanej zagranicą (Irlandia bank AIB) oraz polskiej
    (Millenium) na rachunek nowej (jednej) karty ?

  • 2. Data: 2008-09-03 14:05:48
    Temat: Re: Przeniesienie zadłużenia zagranicznego.
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "Daniel" <d...@l...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > z karty kredytowej wydanej zagranicą (Irlandia bank AIB) oraz polskiej
    > (Millenium) na rachunek nowej (jednej) karty ?

    Bardzo wątpię w istnienie takiej możliwości.

    Ale w Rajfim spłacili mi zadłużenie "na gębę", tzn. podałem im ustnie sumę,
    jaką mają przelać. (Potem zresztą zgubili całą dyspozycję i bujałem się z tą
    niedokonaną spłatą półtora miesiąca, ale po X telefonach na infolinię
    wszystko się wyprostowało).

    k.