  • 1. Data: 2010-01-01 17:50:23
    Temat: Przenoszenie kont - o co chodzi?
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    witam w nowym roku
    dzisiaj przelatująć kanały telewizyjne usłyszałem kawałek wypowiedzi chyba
    na CNBC o nowym przepisie wchodzącym w nowym 2010 roku o mozliwości
    przenoszenia rachunków miedzy bankami
    ktoś zna szczegóły?
    próbuję od pół roku założyć sobie konto w ING z limitem w koncie /jedyny
    bank z wpłatomatem w mieście/ . proponuję zamknięcie konta w innym banku i
    tylko połowę limitu z tamtego banku i nie chcą bo mam dochody z DG :)
    mój pracownik idzie i na dzień dobry dostaje kilka tysięcy limitu /ba nawet
    nie musi iść moze to zrobić online/ a ja niestety nie mogę. stosy
    dokumentów, wyniki finansowe, wyliczanie zdolności kredytowej, zaświadczenia
    z innych banków i info o kredytach i zadłużeniu. makabra.
    a ten przepis sporo by mi pomógł
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2010-01-01 18:06:33
    Temat: Re: Przenoszenie kont - o co chodzi?
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent glang nadaje:
    > a ten przepis sporo by mi pomógł

    Nie pomógł by ci.
    "Zgodnie z proponowanymi zasadami, jeżeli konsument zechce zmienić bank,
    nowy bank będzie działał jako główny punkt kontaktowy i zaoferuje swoją
    pomoc w całym procesie przeniesienia rachunku. Nowy bank porozumie się
    ze starym, zapewniając sprawne i szybkie przeniesienie powtarzających
    się płatności, takich jak polecenia zapłaty i stałe zlecenia."

    Tylko tyle. Nikt nowego banku nie zmusi do otwarcia Tobie konta bez
    odpowiednich papierków a tym bardziej do respektowania warunków jakie
    masz w starym.

  • 3. Data: 2010-01-01 19:49:23
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    >
    > Tylko tyle. Nikt nowego banku nie zmusi do otwarcia Tobie konta bez
    > odpowiednich papierków a tym bardziej do respektowania warunków jakie masz

    hmm. no to kiszka
    generalnie personel oddziału nawet chciał mi bardzo pomóc ale procedry ...
    :)
    no i nie chcę wiele :))))
    pzdr
    GL