  • 1. Data: 2008-12-30 12:37:55
    Temat: Przyszedł wyciąg z KK mBanku...
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    ...i mam do zapłaty 4,99 PLN ! Cieszę się jak dziecko, ponieważ nie
    pamiętam kiedy ostatni raz otrzymałem rachnek podobnej wysokości..!

  • 2. Data: 2008-12-30 13:23:13
    Temat: Re: Przyszedł wyciąg z KK mBanku...
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    No to nie jesteś jedynym szczęśliwcem dzięki kontaktom z tym bankiem ;)
    Też miałem ubaw po pachy czytając perypetie mailowe, jakie mi znajoma ujawniła...

  • 3. Data: 2008-12-30 13:23:18

    On 30 Gru, 13:37, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > ...i mam do zapłaty 4,99 PLN ! Cieszę się jak dziecko, ponieważ nie
    > pamiętam kiedy ostatni raz otrzymałem rachnek podobnej wysokości..!

    Jakby to był rachunek z kart: MC Tesco, Polbank - Era lub z Aliora, to
    rachunek byłby niższy o 4 grosze :)

  • 4. Data: 2008-12-30 13:23:20
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@W...gazeta.pl>