  • 1. Data: 2011-12-05 12:14:40
    Temat: Przyszłe zniesienia na rynkach.
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    Dobre wiadomości dla dolara.

    http://twitter.com/#!/RynekGlobalny/media/slideshow?
    url=pic.twitter.com%2FJcrQWO7u

    Będzie wrzało w najbliższych miesiącach.

    http://twitter.com//RynekGlobalny
    http://www.facebook.com/rynekglobalny

  • 2. Data: 2011-12-06 05:43:46
    Temat: Re: Przyszłe zniesienia na rynkach.
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    > Dobre wiadomości dla dolara.
    >
    > http://twitter.com/#!/RynekGlobalny/media/slideshow?
    url=pic.twitter.c...

    No i zaczyna się - zgodnie ze scenariuszem z obrazka powyżej. Rating
    Francji zagrożony:
    http://www.bloomberg.com/news/2011-12-05/s-p-said-to
    -place-all-17-euro-nations-on-downgrade-watch-over-d
    ebt-crisis.html

    Dolar w górę, złoto w dół.

    http://twitter.com/RynekGlobalny

  • 3. Data: 2011-12-06 10:02:40
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Zwróć uwagę na fakt, że USD już sporo się umocnił a poza tym coraz częściej
    pisze się o trzeciej rundzie luzowania ilościowego czyli QE3 w USA.

    Gdyby FED znowu puścił w ruch maszyny drukarskie w I kw. 2012r. to nie wiadomo
    czy dolar dalej by się umacniał ?
    Niektórzy inwestorzy oraz analitycy prognozują, że zanim przyjdzie silna
    korekta w notowaniach złota to cena kruszcu może najpierw przebić tegoroczne
    szczyty.

  • 4. Data: 2011-12-06 17:00:28
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Mon, 5 Dec 2011 21:43:46 -0800 (PST), RynekGlobalny napisał(a):

> [...]
    > Francji zagrożony:
    > http://www.bloomberg.com/news/2011-12-05/s-p-said-to
    -place-all-17-euro-nations-on-downgrade-watch-over-d

    Biorąc pod uwagę najnowsze prognozy wzrostu PKB Polski, czekający nas
    spadek inflacji, budżet na przyszły rok oraz pozycję naszego kraju w UE -
    uważam, że S&P może nas cmoknąć.

  • 5. Data: 2011-12-08 17:13:58
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    > Bior c pod uwag najnowsze prognozy  wzrostu PKB Polski, czekaj cy nas
    > spadek inflacji, bud et na przysz y rok oraz pozycj naszego kraju w UE -
    > uwa am, e S&P mo e nas cmokn .

    Należysz do mniejszości optymistów. Budżet nowy ma kilka "grubych"
    optymistyczny założeń, np. kurs euro na poziomie 4,17.

    http://www.ekonomia24.pl/artykul/766081-Budzetowe-zn
    aki-zapytania.html

    http://twitter.com/RynekGlobalny

  • 6. Data: 2011-12-08 22:47:45
    Od: root <s...@k...com>

    Dnia Thu, 8 Dec 2011 09:13:58 -0800 (PST), RynekGlobalny napisał(a):

    > Należysz do mniejszości optymistów. Budżet nowy ma kilka "grubych"
    > optymistyczny założeń, np. kurs euro na poziomie 4,17.

> [...]

    Troche w tym bylo ironii. aczkolwiek w dalszym ciągu uważam caly ten kryzys
    za kolejny szantaż banksterów rodem z USA i UK. Jakie znaczenie ma nasz
    budżet? Chocbysmy sie zarżęli i wyzerowali nasz dług, to i tak obniżą nam
    wszystkie możliwe rejtingi, bo ta "usluga" została już wcześniej zamówiona
    i opłacona. Jedyne co nam pozostaje to pokazać im miejsce gdzie mogą nas
    pocałować i robić swoje.

  • 7. Data: 2011-12-11 08:47:12
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    Wzmacniacz obecnego sygnału:

    http://www.ekonomia24.pl/artykul/706292,768105-Widmo
    -obnizki-ratingu-Francji.html

    Perspektywa kilkumiesięczna:
    Indeksy w dół, USD do góry, surowce, złoto w dół.

    http://twitter.com/RynekGlobalny

  • 8. Data: 2011-12-13 07:49:51
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    Kolejne optymistyczne założenia do budżetu ?

    http://www.ekonomia24.pl/artykul/706205,768945-20-ml
    d-zl-z-prywatyzacji-do-2015.html

    Minister Budzanowski jest zwolennikiem prywatyzacji przez giełdę.
    Podkreślił rolę inwestorów indywidualnych. - Promowanie wśród Polaków
    giełdy to kolejny cel, który sobie postawiłem. Ważna jest kontynuacja
    programu udostępniania akcji pracowniczych. Dzięki temu na rynku coraz
    więcej świadomych właścicieli inwestorów, którzy biorą
    odpowiedzialność za swoje firmy - stwierdził.

    twitter.com/RynekGlobalny

  • 9. Data: 2011-12-13 08:35:00
    Od: gregor <c...@g...pl>

    W dniu 2011-12-06 06:43, RynekGlobalny pisze:

> [...]
    > Francji zagrożony:
    > http://www.bloomberg.com/news/2011-12-05/s-p-said-to
    -place-all-17-euro-nations-on-downgrade-watch-over-d

    a w sierpniu jak byl po ~ 2,6-2,7 pisalem by kupowac

    gregor

  • 10. Data: 2011-12-13 15:52:17
    Od: RynekGlobalny <r...@g...com>

    On 13 Gru, 09:35, gregor <c...@g...pl> wrote:

    w?url=pic.twitter.c...

    o-place-all-17-eur...

    > a w sierpniu jak byl po ~ 2,6-2,7 pisalem by kupowac
    >
    > gregor

    I FED chyba jednak to tego dolarowego pieca:
    http://www.bloomberg.com/news/2011-12-13/fed-seen-re
    vising-zero-rate-pledge-as-need-for-bond-purchases-d
    iminishes.html
    . QE3 prawdopodonie nie będzie.

    http://www.facebook.com/rynekglobalny