  • 1. Data: 2010-05-12 08:14:29
    Temat: Przywileje w Aliorze, ktoś mnie poleci?
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,
    Chcę założyć konto w Aliorze, żeby skorzystać z premii za otwarcie.
    Czy ktoś mnie poleci, w celu uzyskania obopólnych korzyści?
    Kontakt na gg 1224721, lub po usunięci zbędnych rzeczy na adres z postu.

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 2. Data: 2010-05-12 10:42:59
    Temat: Re: Przywileje w Aliorze, ktoś mnie poleci?
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    > Chcę założyć konto w Aliorze, żeby skorzystać z premii za otwarcie.
    > Czy ktoś mnie poleci, w celu uzyskania obopólnych korzyści?

    Dziękuję za zainteresowanie.
    Zostałem już polecony.
    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 3. Data: 2010-05-26 06:51:45
    Od: " " <t...@g...pl>

    Bartnick <a...@S...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Czy ktoś mnie poleci, w celu uzyskania obopólnych korzyści?

    To ja nie będę zakładał nowego wątku tylko się podczepię - proszę o polecenie.

    --
    PK

  • 4. Data: 2010-05-26 10:17:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-26 08:51, t...@g...pl pisze:

    > To ja nie będę zakładał nowego wątku tylko się podczepię - proszę o polecenie.

    Podaj dobry adres e-mailowy, imię, nazwisko to Cię polecę.
    Poważnie piszę.

    --
    animka