  • 1. Data: 2002-07-08 09:22:43
    Temat: Pytanie do posiadaczy VC MultiBanku
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie pytanie do posiadaczy VC MultiBanku,
    co zrobiliscie ze swoja Visa Electron? :-)

    Bo nie wiem czy zrezygnowac z niej, czy tez moze
    wykorzystywac ja do zwyklych platnosci. Moze
    ktos sie podzieli swoimi spostrzezeniami na ten temat.

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.

  • 2. Data: 2002-07-08 09:24:41
    Temat: Re: Pytanie do posiadaczy VC MultiBanku
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam takie pytanie do posiadaczy VC MultiBanku,
    > co zrobiliscie ze swoja Visa Electron? :-)

    Zastrzezona sobie lezy ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-07-08 10:46:40
    Od: "Pletwal" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam takie pytanie do posiadaczy VC MultiBanku,
    > co zrobiliscie ze swoja Visa Electron? :-)

    Nie wystepowalem do MultiBank'u o VE :-))

    > Pozdrowienia,
    > Sebastian Gorecki.

    Rowniez pozdrawiam,

    Tomek