  • 1. Data: 2006-07-05 17:00:11
    Temat: Pytanie dot elixir'u
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Witam

    Szukam po sieci i nie moge znalesc podstawy formalnej mowiacej ile trwa
    przelew pieniedzy z banku do banku przy uzyciu elixiru. Kiedys o uszy
    obilo mi sie ze "ustawowo" to 12h. Mam regulamin elixiru z www.kir.pl -
    ale nie moge sie doczytac tam jakiejkolwiek info na ten temat.

    pzdr
    robbi

  • 2. Data: 2006-07-05 17:54:19
    Temat: Re: Pytanie dot elixir'u
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj robbi!

    W Twoim liście datowanym 5 lipca 2006 (19:00:11) można przeczytać:

> [...]
    > obilo mi sie ze "ustawowo" to 12h. Mam regulamin elixiru z www.kir.pl -
    > ale nie moge sie doczytac tam jakiejkolwiek info na ten temat.

    na przykład tutaj
    http://banki.elfin.pl/?id=banki/rachunki/QA//wswtl.h
    tml&id_artykulu=2470
    kilka godzin do jednego dnia ;-)
    acz z doświadczenia przyjaciół są banki "kreatywne" jak ING, z których
    przelew wychodzi kilka dni i kilka dnia dochodzi, co nie ma żadnego
    związku z Elixirem, tylko jest następstwem procedur wewnątrzbankowych.

    Znajomy pokazywał mi dokumenty dotyczące przelewu, który od chwili
    wysłania na Elixir przez kontrahenta do zaksięgowania po Elixirze na
    jego koncie szedł 20 dni...

    --
    Pozdrowienia,
    oboista